logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۴۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبرداد

تخریب 10فقره ساخت و ساز غیر‌مجاز در اراضی کشاورزی زنجان با حکم قضایی

تخریب-10فقره-ساخت-و-ساز-غیر‌مجاز-در-اراضی-کشاورزی-زنجان-با-حکم-قضایی

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تخریب 10فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی حوالی روستای پنبه جوق گفت : اجرای تخریب با حکم قضایی و توسط اداره جهاد کشاورزی و در حضور نیروی انتظامی صورت گرفته است.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی مختار شیر محمدی در خصوص تخریب 10فقره ساخت و ساز غیر مجاز که در راستای تغییر کاربری اراضی کشاورزی در زمین های کشاورزی روستای پنبه جوق  شهرستان زنجان  صورت گرفته است خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد در پی شکایت سازمان جهاد کشاوزری مبنی بر احداث غیر مجاز بنا و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در كيلومتر هفت جاده "زنجان- بيجار " بالاتر از روستاي پنبه جوق باغ شهر علوم پزشکی و مجتمع ارم واقع در کیلومتر 15 اتوبان " زنجان -  تبریز "  و صدور حکم قضایی تخریب 10 بنا اجرا شد .

وی با اشاره به برخی انتقادات صورت گرفته در فضای مجازی در خصوص اجرای این حکم  خاطر نشان کرد: اجرای تخریب با حکم قضایی و توسط اداره جهاد کشاورزی  و در حضور نماینده نیروی انتظامی اجرا شده است  و نیروی انتظامی  تنها به عنوان ضابط قضایی  و در راستای  تامین نظم و امنیت اجرا کنند گان حکم برابر قانون، حضور پیدا کرده است.

شیر محمدی با اعلام اینکه اجرای حکم کاملا قانونی وبرابر حکم قضایی صورت گرفته است تصریح کرد :   اجرای  این حکم قضایی در راستای ماده 13 آئین نامه اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب سال 86 که ماموران وزارت جهاد کشاورزی مکلف کرده است در چهار چوب تبصره های 1 و 2 ماده 10 قانون با حضور نیروی انتظامی ، دادسرا یا دادگاه محل، ضمن تنظیم صورت مجلس راسا نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه اعاده نمایند.

وی تصریح کرد : در اجرای این حکم  قضایی تعداد 10 بنا غیر مجاز  قلع و قمع  و وضعیت زمین کشاورزی به حالت اولیه و عادی خود برگشتند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر