logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان:

صادرکنندگان نمونه و برتر استان زنجان تجلیل می‌شوند

صادرکنندگان-نمونه-و-برتر-استان-زنجان-تجلیل-می‌شوند

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن 29 مهرماه روز ملی صادرات گفت: به مناسبت به این روز شرکت‌های برتر صادراتی استان زنجان تجلیل می‌شوند.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای انتخاب صادرکنندگان برتر استان، فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1396، در سطح واحدهای تولیدی و صادراتی استان ارائه شده و شرکت‌های صادراتی ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: ثبت نام الکترونیکی از 20 شهریور و به مدت 20 روز از طریق سامانه نمونش آغاز و تعداد 27 شرکت صادراتی در مهلت داده شده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کردند.

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی‌های لازم به شرکت‌های صادراتی برای تسریع در ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات انجام شده است افزود: مهلت تحویل مدارک تا 15 مهر تعیین شده بود که تعداد 23 شرکت در گروه‌های کالایی برق و الکترونیک‌‌، صنایع غذایی‌، صنایع فلزی و معدنی، صنایع نساجی‌، مصالح ساختمانی‌، معدن و بازرگانی عمومی نسبت به تحویل مدارک و مستندات در مهلت تعیین شده اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بررسی‌های اولیه فرم‌های الکترونیکی ثبت نام در سامانه مربوطه شده و پرونده‌ها براساس معیارها و شاخص‌های مقرر‌، توسط کمیته مربوطه بررسی و واحدهای موفق در بخش صادرات انتخاب خواهند شد.

فغفوری گفت: اعضای کمیته تصمیم‌گیری متشکل از بخش خصوصی شامل نماینده اتاق بازرگانی، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق تعاون و اتحادیه صادرکنندگان و بخش دولتی با حضور نماینده استانداری، گمرک، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دارایی است.

وی خاطر نشان کرد: همه ساله و به مناسبت 29 مهر روز ملی صادرات، شرکت‌های برتر صادراتی طی مراسمی و با حضور مقامات علی رتبه ملی و استانی معرفی و تجلیل می‌شوند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر