logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۱۳ آبان در دفتر زرین استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران می‌درخشد/آمادگی زنجانی ها برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان

۱۳-آبان-در-دفتر-زرین-استقلال‌طلبی-و-آزادی‌خواهی-ملت-ایران-می‌درخشد-آمادگی-زنجانی-ها-برای-حضور-پرشور-در-راهپیمایی-13-آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یوم الله ۱۳ آبان‌ماه در صفحات قطور دفتر زرین استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران می‌درخشد.

سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان سه حادثه یعنی تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاده است که هر سه تداعی‌کننده مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه وقوع این سه حادثه مهم در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی را ایفا کرده است،تصریح کرد: به دلیل اهمیت این روز،13 آبان یوم‌الله نام‌گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه همه اقدامات برای راهپیمایی ۱۳ آبان انجام‌شده است، افزود: در این روز باید بار دیگر حماسه‌ای آفریده شود که‌برگ زرینی در تاریخ انقلاب نام بگیرد.

حسینی استکبارستیزی را ویژگی مهمراهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت:  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای استکبارستیزی و نشان دادن چهره واقعی استکبار به جهانیان تلاش کرده و در راستای تداوم این مهم باید تمام اقشار مختلف جامعه با حضورشان خشم خود را نسبت به استکبار نشان دهند.

وی با اشاره به شرایط خاص منطقه برضرورت تبیین اهداف دشمنان در روز 13 آبان به عنوان روز استکبار ستیزی تاکید کرد و گفت: باید راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه پرعظمت برگزار شود چراکه این روز ترویج روحیه بیدارگری و استکبارستیزی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز باید شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در روز ۱۳ آبان ماه بیشتر طنین‌انداز شود،خاطرنشان کرد:شعار «هیات من الذله» به یاد سرور و سالار شهیدان در این راهپیمایی تکرار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان ماه مختص نوجوانان و جوانان نیست و تمام اقشار مختلف باید در این روز حضور پررنگی داشته باشند،ادامه داد: مقطع فعلی، مقطع حساس و تاثیرگذاری در عرصه معادلات منطقه ای و جهانی است و این موضوع اهمیت این راهپیمایی را دو چندان می کند.

حسینی بیان داشت: توجه به شاخصه های شکل گیری یوم الله ۱۳ آبان و بیان و تبیین آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برنامه های مهم این راهپیمایی در سال جاری است.

وی با بیان اینکه باتوجه به تحرکات دشمن در منطقه، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باید با شکوه بیشتری برای پاسخ به یاوه‌گویان برگزار شود، تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان‌ماه در صفحات قطور دفتر زرین استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران می‌درخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند.

حسینی با بیان اینکه حرکت انقلابی ملت ایران برگرفته از متون اسلام ناب محمدی و نهضت امام حسین (ع) شکل گرفت،ادامه داد:مردم ایران همواره در صحنه های دفاع از نظام اسلامی خوش درخشیده است.

وی برضرورت بسترسازی حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت:امسال این راهپیمایی از چهارراه انقلاب تا آستان مقدس امامزداه سید ابراهیم (ع) از ساعت ۹:۳۰ برگزار می ‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر