logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس نظارت بر مواد غذایی علوم پزشکی استان زنجان:

سلامت لوازم آرایش دستفروشان مورد تایید نیست/ انبار فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در استان زنجان کنترل می‌شود

سلامت-لوازم-آرایش-دستفروشان-مورد-تایید-نیست-انبار-فروشگاه‌های-آرایشی-و-بهداشتی-در-استان-زنجان-کنترل-می‌شود

رئیس نظارت بر مواد غذایی علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به جمع آوری عرضه‌کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی از جمعه بازار زنجان و بازار‌های روز گفت: سلامت لوازم آرایشی دستفروشان مورد تایید نیست.

به گزارش موج رسا; جلال حجازی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مقابله با دستفروشان مواد آرایشی در زنجان اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: با هماهنگی کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اقدامات لازم برای جلوگیری عرضه این محصولات در جمعه بازار زنجان انجام شده است.

وی تصریح کرد: این محصولات بیشتر در جمعه بازار و برخی از بازار‌های روز زنجان عرضه می‌شود که با این افراد برخورد می‌شود.

رئیس نظارت بر مواد غذایی علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: بعد از جمع آوری عرضه کنندگان مواد آرایشی در جمعه بازار زنجان بنری نیز به منظور جلوگیری از عرضه مواد آرایشی در این مکان نصب شد.

وی ابراز کرد: کسی حق عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی را در جمعه‌ بازارها ندارند و این محصولات باید در فروشگاه‌هایی که پروانه معتبر از اصناف دارند عرضه شود.

حجازی خاطر نشان کرد: عرضه این کالاها در فروشگاه‌های مجاز انجام می‌شود تا قابلیت پیگیری و فراخوان کالا وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حتما باید هر کالای داخلی که تهیه می‌شود نشان سیب سبز سلامت غذا و دارو را باید داشته باشد افزود: این کالاها همچنین باید شماره پروانه هم داشته باشد.

رئیس نظارت بر مواد غذایی علوم پزشکی استان زنجان گفت: اگر این کالا وارداتی است باید برچسب سلامت را داشته باشد و اگر کالایی این برچسب را داشته باشد مصرف کننده می‌تواند این کالاها را با خیال راحت استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه هر هفته دو بار از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در زنجان بازدید‌های مشترک انجام می‌شود گفت: انبار فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در استان زنجان کنترل می‌شود.

حجازی گفت: کشفیات قابل توجهی را از محصولات قاچاق در طول امسال داشتیم که ارزش ریالی مجموع این کالا‌ها به بیش از 100 میلیون تومان می‌رسد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر