logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

آمریکا نقش اول را در پرورش تروریست دارد

آمریکا-نقش-اول-را-در-پرورش-تروریست-دارد

امام جمعه طارم گفت: آمریکا همواره به دنبال فعالیت های تروریستی بوده است و این موضوع بارها ثابت شده است.

به گزارش موج رسا;  حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: از جمله شگردهای بنی امیه بعد از عاشورا علیه اهل بیت(ع) شایعه پراکنی، استفاده از جایگاه افراد خاص و تأثیرگذار، ادغام حق و باطل، ترویج اعتقادات غلط ، جلوگیری از پیام رسانی امام، عذر تراشی بعد از واقعه عاشورا و ترویج عاشورا با فرهنگ یزیدی مجموعه ای از جنگ نرم بنی امیه بعد از واقعه عاشورا بود.

وی با تأکید بر جمع آوری کمک برای زائرین اربعین حسینی افزود: امسال بیش از ۲ میلیون نفر از ایران عازم این زیارت هستند گفتنی است اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم آماده جمع آوری این کمک ها و نذورات در شهرها و روستاهای این شهرستان هستند.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به مشکلات شهرستان طارم به معضل بازار کوهکن اشاره کرد و یادآور شد این مکان بازار نیست بلکه جاده است که حدود ۲ ماه رفت و آمد در این فصل از سال در این مکان مختل می شود شایسته است فرماندار و سایر مسئولین زیربط نسبت به حل این معضل در سطح شهرستان اقدام و تدبیر اساسی نمایند.

خطیب جمعه طارم گفت: سپاه از اول انقلاب ثابت کرده است که حافظ جان و مال کشور و سایر کشورهای همسایه از جمله سوریه و لبنان است بنابراین پاسخ فرمانده سپاه به آمریکا اینست که که نامگذاری سپاه بنام تروریست عملی زشت و خطرناک است در صورت تداوم این ماجرا باید حدود ۲ هزار کیلومتر از هر طرف از مرزهای ما فاصله بگیرند.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از ۷۰ مرتبه به نفوذ فرهنگی دشمن تأکید کرده و فرموده است مراقب این نفوذ باشید و در مذاکرات هسته ای دقت نشده است بنابراین باید بدانیم اگر آمریکا برجام را نقض کرد تمام تلاشها به هدر خواهد رفت.

صادقی پور ضمن گرامیداشت روز جهانی استاندارد گفت شایسته است به استاندارد بودن و استفاده از کالاهای ایرانی بیشتر توجه شود.

امام جمعه طارم ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و هفته بهداشت و روان را گرامیداشت و یاد آور شد بیشتر امراض و بیماریها از طریق ورزش درمان می شود شایسته است اداره تربیت بدنی برای ترویج ورزشهای همگانی در سطح شهرستان طارم بیشتر تلاش نماید.

برگ زیتون

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر