logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد

عزم جدی دولت برای مستقل شدن حوزه جوانان از نظر ساختار سازمانی

عزم-جدی-دولت-برای-مستقل-شدن-حوزه-جوانان-از-نظر-ساختار-سازمانی

معاون وزیر ورزش و جوانان از عزم جدی دولت برای مستقل شدن حوزه جوانان از نظر ساختار سازمانی خبر داد.

به گزارش موج رسا; فریبا محمدیان امروز در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان زنجان با بیان  اینکه خانه‌های جوان مرکز رشد اجتماعی هستند، اظهار کرد: به اعتقاد بنده این دیدگاه که سمن‌ها اقیانوسی از ایده‌های بدون عمق را برای خود طرح‌ریزی کنند باید تغییر کند.

وی افزود: فدراسیون‌های ورزشی سالیان سال است که نماد مهمترین سازمان‌های مردم نهاد دنیا هستند و هیچ سازمانی نمی‌تواند ادعا کند که ظرفیتش بیشتر از کمیته بین‌المللی المپیک است.

معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش در ایران به محصولات الکترونیکی نیاز دارد، گفت: جوانان باید به بخش کارآفرینی در حوزه‌های مختلف فکر کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید به دنبال مولد کردن ایده‌های خود باشند، تصریح کرد: به اعتقاد بنده با توجه به پژوهش‌هایی که در دنیا انجام شده هر فرد به طور میانگین چهار تا پنج ساعت اوقات فراغت دارد.

محمدیان با بیان اینکه هدف خانه‌های جوان تربیت جوانان عملگرا است، خاطرنشان کرد: خانه‌های جوان به خاطر این است که آن چیزی که یاد گرفتید را به مرحله عمل برسانید.

وی با اشاره به اینکه از این شاخه به آن شاخه پریدن مهمترین  اشکال جوانان ما است، بیان کرد: نخستین بازار سمن‌ها حوزه ورزش است که باید به آن توجه کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عزم دولت برای مستقل شدن حوزه جوانان از نظر ساختار سازمانی اظهار کرد: مجلس دلایلی آورده که اکنون این موضوع انجام نشده است اما بنده نه عنوان معاون وزیر بلکه به عنوان یک کارشناس حوزه اجتماعی حوزه جوانان به واسطه ساختار کنونی تا روستاها نیز همراه با ورزش رفته است.

وی تصریح کرد: وزارتخانه و همچنین دولت آماده است تا هر وقت که مجلس اجازه داد زمینه‌های انتزاع را فراهم کند اما از فرصتی که اکنون ایجاد شده باید استفاده کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر