logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور:

زنجان تا پایان برنامه ششم توسعه به قطب آی‌تی تبدیل می‌شود/ سن مدیریت ارشد کشور کاهش می‌یابد

زنجان-تا-پایان-برنامه-ششم-توسعه-به-قطب-آی‌تی-تبدیل-می‌شود-سن-مدیریت-ارشد-کشور-کاهش-می‌یابد

معاون رئیس جمهور با اشاره به تبدیل شدن زنجان به قطب آی‌تی گفت: زنجان تا پایان برنامه ششم توسعه به قطب آی‌تی تبدیل می‌شود.

به گزارش موج رسا; جمشید انصاری امشب در حاشیه نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبدیل شدن زنجان به قطب آی‌تی در سفر رئیس جمهور به استان زنجان در سال 93 مطرح و تصمیم‌گیری شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تبدیل شدن استان زنجان به قطب برق٬ الکترونیک و آی‌تی به عنوان نقشه راه استان مطرح بود گفت: اقداماتی در این زمینه تعریف شد که باید به تدریج برای تحقق این طرح دنبال می‌شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی خاطر نشان کرد: براساس برآورد‌های انجام شده تا پایان برنامه ششم توسعه استان زنجان به یکی از قطب‌های برق، الکترونیک و آی.تی تبدیل می‌شود و مسئولان استانی نیز باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه برق نیز تصمیماتی برای سرمایه‌گذاریهای جدید در کنار شرکت‌هایی مانند ایران‌ترانسفو، پارس سویچ گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به کاهش سن مدیریت ارشد کشور گفت: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده شن مدیریت تا پایان برنامه‌ ششم توسعه کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی اداری در این باره تصمیماتی گرفته و ابلاغ کرده که در این راستا با انجام تغییراتی مدیران جوان جایگزین خواهند شد.

انصاری با اشاره به میانگین سن مدیران در بخش‌های میانی به بالا گفت: سن مدیران در بخش‌های میانی به بالا در کشور ۴۷ بوده و باید این میزان تا پایان برنامه ششم توسعه به 40 سال کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملی بهره‌وری متولی نظام اداری نیست بیان کرد: این سازمان متولی بهره‌وری در کل کشور به ویژه بخش خصوصی است و اندازه‌گیری بهره‌وری در نظام اداری از امسال آغاز می‌شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: از امسال شاخص‌های سنجش بهره‌وری در نظام اداری ابلاغ می‌شود و از سال آینده در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر