logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۴۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر ورزش و جوانان:

استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در حوزه ورزش دارد

استان-زنجان-ظرفیت‌های-خوبی-در-حوزه-ورزش-دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در حوزه ورزش دارد.

به گزارش موج رسا; فریبا محمدیان امروز در دیدار با امام جمعه زنجان با بیان اینکه دستاوردهای متعددی در حوزه ورزش در دولت تدبیر و امید به دست آمده است، اظهار کرد: ایران در مجامع بین‌المللی و میادین بزرگ ورزشی جهان بارها و بارها پرچم خود را به اهتزار درآورده است.

وی افزود: در همین نیمه اول مهر ماه شاهد کسب ۱۶ مدال طلا، نقره و برنز در ۶ رشته ورزشی در مسابقات آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران خانم بودیم که آخرین آن در رشته ووشو برای نخستین بار رقم خورد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه چین حرف اول را در ووشو جهان می‌زند، خاطرنشان کرد: وقتی ایران با ۷ طلا و یک نقره مقام نخست جهان را کسب کرد چینی‌ها حتی حاضر نبودند در سایت‌شان نیز این موضوع را قرار دهند.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم در برنامه‌ها اوقات فراغت زنان و دختران را در نظر بگیریم، گفت: هنوز به رضایت کامل در این خصوص نرسیدیم و در همین راستا به حمایت‌ها و کمک‌های ائمه جمعه نیز نیاز داریم.

محمدیان بیان کرد: درست است که مدال آوری‌ها ثبت‌ می‌شود و مقام معظم رهبری نیز در تکریم بانوان صاحب مقام بارها و بارها اینها را مورد لطف قرار داده‌اند اما آنچه در اطلاعات استانی به دست آوردیم هنوز فاصله زیادی بین فعالیتی که آقایان در زندگی روزمره از طریق ورزش برای سلامتی خود انجام می‌دهند با فعالیت بانوان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵ ساعت از وقت یک فرد به اوقات فراغت اختصاص دارد، افزود: بانوان ما وقتی فعالیت‌ها رنگ و بوی معنوی می‌گیرد استقبال خوبی دارند.

معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه ورزش اشاره و اظهار کرد: اعضای تیم ملی برخی از رشته‌های ورزشی از این استان هستند و ما شاهدیم که اتفاقات خوبی در این استان رقم می‌خورد.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر