logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۴۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

وزارت ورزش و آموزش و پرورش در مورد فقر حرکتی دانش‌آموزان برنامه‌ داشته باشند

وزارت-ورزش-و-آموزش-و-پرورش-در-مورد-فقر-حرکتی-دانش‌آموزان-برنامه‌-داشته-باشند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به لزوم توجه به ورزش بانوان گفت: وزارت ورزش و آموزش و پرورش در مورد فقر حرکتی دانش‌آموزان برنامه‌ داشته باشند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش در زندگی ماشینی یکی از لوازم زندگی است، اظهار کرد: فقر حرکتی در ارتباط با بانوان آثار سوء‌ را باقی می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه ورزش یکی از عرصه‌های حضور در جامعه است، عنوان کرد: کسب افتخار قهرمانان ما با حفظ هویت ملی و دینی ارزش مضاعفی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه وزارت ورزش با همکاری آموزش و پرورش در مورد فقر حرکتی دانش‌آموزان برنامه‌های جدی میدانی داشته باشد، ابراز کرد: این بچه‌ها مادران آینده و مربیان آینده جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث ورزش بانوان ما گاهی افراط و تفریط را شاهد هستیم، گفت: خانم‌ها به لحاظ هویت شخصیتی و روحیه ظریف‌شان و اینکه اگر رها شوند آسیب‌پذیری قابل جبران نیست باید مورد توجه باشند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید مهارت‌های زندگی را به دختران یاد داد، خاطرنشان کرد: باید به ورزش بانوان با در نظر گرفتن تمامی جوانب نگاه کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر