logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۱۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان:

زنجان در رشته بدمینتون میزبان مسابقات بین‌المللی جام فجر است

زنجان-در-رشته-بدمینتون-میزبان-مسابقات-بین‌المللی-جام-فجر-است

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان از میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمود انصاری امروز در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی با معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت‌های رشته بدمینتون در زنجان اظهار کرد: ما یک آکادمی با امکانات مجهز که از کمپ‌های تیم ملی بوده را داریم که کمک خوبی برای بالا بردن سطح بدمینتون در استان و کشور داشته است.

وی با بیان اینکه نخستین استانی هستیم که سالن اختصاصی برای بانوان در رشته بدمینیتون داریم، افزود: نخستین نیاز ما داشتن مربی بازیکن در استان بوده و نیاز بعدی ما کمک به تکمیل پروژه خوابگاه و سالن بدنسازی بانوان است.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی جام فجر گفت: بیست و هفتمین دوره این مسابقات قرار است بهمن ماه در زنجان برگزار شود.

وی تصریح کرد: برای میزبانی خوب از این مسابقات نیازمند کمک وزارت ورزش و جوانان هستیم.

فرهاد عصفوری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به محدودیت‌هایی که برای فعالیت بانوان در این رشته وجود دارد اشاره و خاطرنشان کرد: در برخی استانها فعالیت بانوان در این رشته ممنوع اعلام شده و در اسان زنجان نیز ضعیف است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان تا به حال مشکلی در این زمینه ایجاد نشده است، ابراز کرد: در حال حاضر امکان اسکورت تمرینات بانوان در استان زنجان وجود ندارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر