logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۴۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بانوان ورزش و جوانان استان زنجان:

هنوز اسپانسری برای تیم لیگ برتری فوتسال بانوان زنجان پیدا نکرده‌ایم

هنوز-اسپانسری-برای-تیم-لیگ-برتری-فوتسال-بانوان-زنجان-پیدا-نکرده‌ایم

معاون بانوان ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر گفت: هنوز اسپانسری برای این تیم پیدا نکرده‌ایم.

به گزارش موج رسا; سعیده عینی امروز در نشست معاون وزیر ورزش و جوانان با رئیس و نایب رئیس هیئت‌های ورزشی استان با اشاره به اینکه 40 رشته ورزشی در بخش بانوان در این استان فعال است، اظهار کرد: رشته‌های وزنه‌برداری و بدنسازی که جدیدا در حوزه بانوان نیز آغاز به کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست ۵۰ نفر دعوت به اردوهای تیم ملی از استان زنجان داشتیم، افزود: ۱۷ نفر از ورزشکاران استان به مسابقات برون مرزی اعزام شد‌ه‌اند که نخستین مدال را پریسا براتچی در تیروکمان کسب کرده است.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کسب مدرک بین‌المللی داوری توسط دو نفر بانوان استان خاطرنشان کرد: میزبانی سه مورد از اردوهای تیم ملی نیز به زنجان رسیده است.

وی با اشاره به وجود سد کینه ورس در شهرستان ابهر به تبدیل این سد به عنوان پایگاه روئینگ نیز تاکید کرد.

عینی به میزبانی از ۱۰ مسابقه کشوری در استان اشاره کرد و گفت: از روز گذشته میزبانی مسابقات شطرنج را در زنجان شاهد هستیم.

وی در حوزه فرهنگی نیز به برگزاری همایش‌های پیاده روی اشاره و عنوان کرد: این موضوع در روستاها نیز دنبال می‌شود.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در سه رشته میزبان مسابقات شمالغرب کشور بودیم، اظهار کرد: این مسابقات در ۱۵ رشته برگزار می‌شود که در ۱۲ رشته دیگر نیز ورزشکار اعزام کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ما به غیر از اداره کل ورزش و جوانان حامی دیگری نداریم، ابراز کرد: تیم بانوان زنجان در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارد اما با تمام تلاشها هنوز اسپانسری برای این تیم پیدا نکرده‌ایم و اداره کل ورزش و جوانان هزینه‌های این تیم را می‌پردازد.

عینی به حضور ۷ مربی زنجانی نیز در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: استان زنجان ملی پوشان زیادی در تیم‌های ملی دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر