logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

سارق و مالخر طلاجات کودکان در زنجان دستگیر شدند

سارق-و-مالخر-طلاجات-کودکان-در-زنجان-دستگیر-شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات کودکان در زنجان گفت: پلیس استان زنجان سارق و مالخر طلاجات کودکان دستگیر کرد.

به گزارش موج رسا; جعفر رحمتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سارق طلاجات کودکان که به بهانه و شیوه‌های مختلف، دست به سرقت می‌زد توسط پلیس آگاهی زنجان شناسایی و طی یک عملیات ویژه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این سارق سابقه‌دار، کودکان را به بهانه‌های مختلف از جمله نشان دادن کلیپ، خرید عروسک و شکلات از محل سکونت خود دور و در فرصت مناسب طلاجات آنان را سرقت کرده و متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: این سارق که بومی و معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه است نزدیک 30 سال سن دارد و آخرین سرقت این متهم هفته گذشته بود که پس از دستگری به هفت فقره سرقت طلاجات کودکان معترف شد.

وی افزود: در این رابطه یک مالخر نیز که با این سارق تبانی داشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد که متهمان به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

رحمتی بیان کرد: هر مالخری که مبادرت به خرید اموال مسروقه کند محل کسب وی به خاطر تخلف پلمپ شده و بر اساس قانون با او برخورد و جواز محل کسب نیز ابطال خواهد شد.

وی به والدین و بزرگترهای خانواده‌ها توصیه کرد از رهاسازی کودکان در محیط بیرون از خانه خودداری کنند چراکه کودک آنان به خاطر داشتن زیور آلات، طعمه سارق یا سارقین قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در18 مرداد سال 94 نیز سارق طلای کودکان در زنجان که زنی 45 ساله بود از سوی پلیس شهرستان زنجان در مدت یک هفته دستگیر و همراه با مالخر و به قید ضمانت راهی زندان شد.

وی گفت: اواخر سال 95 نیز در پی شکایت یکی از شهروندان زنجان، مبنی بر سرقت طلاهای کودک خردسالش، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند که نامبرده در بازجویی‌‌ها به 2 فقره سرقت طلاهای کودکان در سطح شهرستان زنجان اعتراف کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر