logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

گروه های جهادی نسبت به ریشه کن کردن محرومیت اقدام می کنند/تاثیرگذاری گروه های جهادی دانشجویی در مناطق محروم

گروه-های-جهادی-نسبت-به-ریشه-کن-کردن-محرومیت-اقدام-می-کنند-تاثیرگذاری-گروه-های-جهادی-دانشجویی-در-مناطق-محروم

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: گروه های جهادی نسبت به ریشه کن کردن محرومیت در استان زنجان اقدام می کنند.

رضا حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سطح استان زنجان 120 گروه جهادی فعالیت می کنند که بیشتر شامل نیروهای بسیج دانش آموزی،دانشجویی و محلات است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در مدارس و دانشجویان در مدارس و در مناطق محروم نسبت به محرومیت زدائی اقدام می کنند، افزود: بیشتر فعالیت های دانشجویان در زمینه های عمرانی و فرهنگی است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به تاثیرگذاری بالای گروه های جهادی دانشجویی،خاطرنشان کرد: فعالیت برخی گروه ها به ویژه خواهران دانشجو که در مناطق فعالیت می کنند،تاثیرگذارتر است.

حسینی با بیان اینکه استقبال بانوان روستایی از گروه های جهادی خواهران بالا است، ادامه داد: کلاس های اخلاقی که برای بانوان تشکیل می شود با استقبال گسترده ای مواجه می شود.

وی با اشاره به علاقه مردم مناطق به حضور گروه های جهادی،گفت: برخی از روستاها حاضر به جدایی از گروه های جهادی نمی شوند که این موضوع نشات گرفته از فعالیت تاثیرگذار این گروه ها است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در بحث محرومیت زدائی نیز بسیج سازندگی پروژه های مختلف را با حضور این گروه ها اجرا می کند،بیان داشت: کمک به مردم در ساخت خانه های محروم، خانه عالم، مرمت و بازسازی مساجد و راه های روستایی و تامین آب شرب روستاها و مناطق محرم، پل سازی و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و اشتغالزایی از برنامه های گروه های جهادی در مناطق محروم محسوب می شود.

حسینی از ارائه تسهیلات لازم به نیازمندان خبر داد و گفت: پروژه های محرومیت زدائی در پنج محور اقتصادی، زیرساختی، اشتغالزایی و فرهنگی اجرایی می شود.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در سطح سه دهستان استان در سال جاری،گفت: گرماب خدابنده، پری در ماهنشان و قره پشتلو در زنجان هدف گروه های جهادی هستند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال جاری 50 پروژه در این سه دهستان اجرایی می شود.

حسینی لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری را از برنامه های گروه های جهادی عنوان کرد و افزود:همانگونه که مقام معظم رهبری دستور دادند که باید به محرومان خدمت رسانی شود،گروه های جهادی نسبت به ریشه کن کردم محرومیت در استان اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است،گفت: سپاه با اجرای برنامه های مختلف در این زمینه تلاش می کند.

گفتنی است، از شروع تابستان اردو هاي جهادي با حضور دانش آموزان و دانشجويان در استان زنجان آغاز شده است.  85 گروه جهادي در قالب بسيج دانش آموزي و دانشجويي در عرصه هاي جهادي در مناطق روستايي استان و براي ارائه خدمات هرچه مطلوب به محرومان جامعه حضور داشتند.

همچنین توزيع نوشت افزاردر مناطق محروم استان زنجان در راستاي حمايت از كالاي ايراني و محروميت زدايي با نزديك شدن به مهرماه از برنامه های گروه های جهادی در زنجان بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر