logo
امروز : دوشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۹۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان:

جذب کمک‌ها و حمایت‌های فکری و معنوی مورد توجه روابط عمومی‌ها قرار گیرد

جذب-کمک‌ها-و-حمایت‌های-فکری-و-معنوی-مورد-توجه-روابط-عمومی‌ها-قرار-گیرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها گفت: جذب کمک‌ها و حمایت‌های فکری و معنودی مورد توجه روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; سجاد خدایی امروز در دوره آموزشی روابط عمومی شورهای اسلامی و شهرداری‌های تابعه استان زنجان با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان و امام سجاد(ع) و با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها اظهار کرد: پیشبرد اهداف سازمانها و از جمله شهرداریها و شوراهای اسلامی که نزدیک به ۳۰۰ نوع از فعالیت‌ها و نیاز زندگی مردم را شامل می‌شود و روابط عمومی‌ها باید اینها را از مرز روزمرگی به سمت پویایی که در مسیر اهداف راهبردی و سند چشم اندازی که برای مدیریت شهری ترسیم می‌شود، سوق دهند.

وی با بیان اینکه این اهداف یکی از وظایف خطیر روابط عمومی‌ها است، عنوان کرد: نقش روابط عمومی‌ها در شکل گیری و تبدیل شهرداریها و شوراها به عنوان یک نهاد خدماتی یادگیرنده مستمر همگام با تغییرات دنیای امروز تاثیرگذار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر حرکت همسو با اهداف و جذب کمک‌ها و حمایت‌های فکری و معنودی در کنار افکارسنجی و نیازسنجی خاطرنشان کرد: یکی روابط عمومی قوی باید دارای این ویژگی‌ها باشد، مدیران روابط عمومی باید به صورت هنرمندانه نقش خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات سبب می‌شود که روابط عمومی‌ها گاها دچار روزمرگی شوند، تصریح کرد: نقش مدیران روابط عمومی در کنار مدیران مجموعه سازمانها، شهرداریها و شوراها می‌تواند در تحول سازمان و مدیریت شهری نقش خود را به نحو احسن ایفا کند.

خدایی با تاکید بر انتقال مسائل و مشکلات مردم به مسئولان و انتقابل دیدگاه و نظرات مردم مسئولان به مردم گفت: ایجاد تحولات در این عصر اطلاعات با ایجاد خلاقیت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکع اصحاب رسانه چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند، افزود: در این ارتباط‌ها روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش تاثیرگزاری داشته باشند و اصل پاسخگویی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها در دوره‌های آموزشی و جلسات مربوط به روابط عمومی شرکت نمی‌کنند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با مدیران در ارتباط هستند و عدم شرکت آن‌ها در جلسات می‌تواند به برخی اقدامات خلاقانه روابط عمومی‌ها لطمه بزند.

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی در جامعه به بحث روابط عمومی الکترونیک نیز تاکید کرد و افزود: باید به اتقال پیامهای ساده و گویا توجه شود.

خدایی با بیان اینکه باید صرفه‌جویی سرلوحه مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: توجه به کیفیت محتوایی نشریات و بنرها و همچنین ارتباطات و بحث‌های کلامی و غیرکلامی از جمله مواردی است که نیاز به توجه بیشتر دارد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر