logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبرداد

ارائه برق رایگان به هیئت‌های مذهبی در استان زنجان

ارائه-برق-رایگان-به-هیئت‌های-مذهبی-در-استان-زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به ارائه برق رایگان به هیئت‌های مذهبی در استان زنجان گفت: این طرح به صورت 15 روزه در زنجان برگزار می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: هیئت‌ها در سراسر استان می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکایا، حسینه‌ها و مکان‌های سوگواری سالار شهیدان، با مراجعه به مدیریت های توزیع برق شهرستانها و تماس با شماره تلفن ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات‌، نسبت به درخواست انشعاب رایگان موقت برق اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همه مراحل نصب و جمع آوری کنتور انشعاب موقت هیئت‌های مذهبی به صورت رایگان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به مدت ۱۵روز از آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان بیان کرد: رعایت فاصله مجاز (حداقل ۲۱۰سانتی متر )از سیم های برق حین برپایی خیمه‌های عزاداری ،عدم نصب پرچم، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه‌های برق، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هرنحو، عدم استفاده از روش های غیرفنی وغیرشرعی در تامین برق زیرا موجب خطرات جانی برای افراد خواهد شد، لذا تکایا و هیئت‌های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتما از ترمینال‌ها و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه داشته شود.

وی همچنین بیان کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر‌، عزاداران حسینی هنگام حمل پرچم و علامت های مخصوص عزاداری و غیره به تاسیسات و شبکه‌های برق که از خیابان‌ها و معابر عبور کرده ، توجه کنند.

علیزاده گفت: ممانعت از بارگیری‌، یاتخلیه بار و جابه جایی اجسام توسط جرثقیل زیر شبکه های برق ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: درعین حال خواهشمند است به منظور تامین روشنایی مکان های مذکور از لامپ ها و پروژکتورهای روشنایی LED و SMD (فوق کم مصرف ) استفاده و پس از پایان مراسم نسبت به خاموش کردن همه تجهیزات برقی، اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان ابراز کرد: این شرکت از مشترکان و ذینفعان برق دعوت می کند، ضمن صیانت از منبع ارزشمند انرژی در اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق یاری رسان این شرکت باشند ودر صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات تماس بگیرند، کارکنان این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان هستند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر