logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۸۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

آغاز به کار دهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان

آغاز-به-کار-دهمین-جشنواره-شعر-و-قصه-استان-زنجان

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:دهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

ابراهیم قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: دهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان در دو گروه سنی الف: زیر ٣٠ سال و ب: بالای ٣٠ سال در ٦ بخش برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی آثار خود را ارسال کنند، افزود: بخش های داستان کوتاه فارسی و داستان کوتاه ترکی نیز در این جشنواره وجود دارد.

این مسئول ارتقای شعر و داستان و کشف استعدادهای برتر را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان تا دهم آبان‌ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجانخاطرنشان کرد: علاقه مندان آثار جشنواره را به آدرس زنجان، میدان استقلال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و پست الکترونیکی: zn.jashnvareh@gmail.com  ارسال کنند.

قاسمی از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره شعر و قصه در ١٤ آذرماه خبر داد  و گفت: مراسم اختتامیه مصادف با ولادت حضرت رسول و ولادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

وی گفت: شرکت برای عموم در این جشنواره آزاد بوده و هر فرد حداکثر می‌تواند ٣ اثر در هر بخش ارسال کند.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به نفر اول در هر بخش، تندیس جشنواره به همراه ٧٠٠ هزار تومان اهدا می شود،افزود: نفر دوم ٥٠٠ هزار تومان و نفر سوم ٣٠٠ هزار تومان هدیه نقدی دریافت می کنند.//

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر