logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر زنجان:

تمام تلاش شورا و شهرداری زنجان برگزاری باشکوه مراسم ایام محرم است/ هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های منسجم و هدفمند انجام شد

تمام-تلاش-شورا-و-شهرداری-زنجان-برگزاری-باشکوه-مراسم-ایام-محرم-است-هماهنگی‌های-لازم-برای-اجرای-برنامه‌های-منسجم-و-هدفمند-انجام-شد

سخنگوی شورای شهر زنجان از انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های منسجم و هدفمند در ایام محرم خبر داد.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های شهرداری و شورای شهر برای ایام محرم عنوان کرد: طبق سنوات گذشته برگزاری مراسمات ویژه ایام محرم با همان راهبردها ادامه می‌یابد و سعی‌مان این است تا مراسمات باشکوه بیشتری برگزار شود.

وی ابراز کرد: روز گذشته جلسه‌ای با متولیان فرهنگی و دینی از جمله اوقاف، تبلیغات اسلامی،  سپاه، نیروی انتظامی، هیئت‌های مذهبی و نمایندگان حسینیه اعظم و زینبیه اعظم داشتیم تا برنامه‌ها به صورت منسجم و هدفمند اجرا شود تا خروجی این اهداف رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر زنجان با تاکید بر احیای فرهنگ ایثار و شهادت و نماز گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از مواردی بود که روز گذشته در کمیسیون فرهنگی شورا در خصوص این موضوع نیز بحث شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش شورای شهر زنجان این است تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند تا خدمتی در شان مردم پایتخت شور و شعور حسینی ارائه شود.

خدایی در ادامه با اشاره به اینکه حکم شهردار جدید زنجان بعد از طی مراحل قانونی توسط وزارت کشور صادر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه زنجان بالای 200 هزار جمعیت دارد، حکم شهردار از ظرف وزیر کشور صادر خواهد شد.

وی افزود: تلاش‌مان این است تا در اسرع وقت تاییدیه را از وزارت کشور گرفته و شهردار جدید کار خود را آغاز کند.

سخنگوی شورای شهر زنجان اظهار کرد: از همه کسانی که برای خدمت به شهر و شهروندان زنجانی پا پیش گذاشته و با کاندیداتوری خود این مهم را اعلام کردند و با حضور و ارائه برنامه‌های خود همکاریهای خوب و شایسته ای را با شورای شهر داشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تجمیع ایده‌ها و برنامه‌های ارائه شده و پیشنهادات سازنده‌ای که در طول ایام بررسی گزینه‌های تصدی سمت شهرداری زنجان احصا شده است در راستای توسعه و تحول و آبادانی شهر زنجان بهره‌برداری لازم انجام شود و از تمام ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده بهینه شود‌.  

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر