logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد زنجان:

سوگواره ملی خامس آل عبا در شبکه های اجتماعی ایرانی برگزار می شود/برگزاری نماز ظهر عاشورا در کانون های مساجد زنجان

سوگواره-ملی-خامس-آل-عبا-در-شبکه-های-اجتماعی-ایرانی-برگزار-می-شود-برگزاری-نماز-ظهر-عاشورا-در-کانون-های-مساجد-زنجان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: ششمین سوگواره ملی خامس آل عبا با موضوع ایجاد صفحه و محتوا با موضوع محرم و عاشورا در شبکه های اجتماعی ایرانی برگزار می شود.

مرتضی مقدمی، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ایام برپایی ایستگاه های صلواتی توسط کانون خیمه، قاسمیه و اهل بیت(ع) از برنامه های پیش بینی شده است،خاطرنشان کرد: مراسم تعزیه خوانی نیز توسط کانون خضر ارمغانخانه و شهدای مشکین در روستای مشکین برگزار می شود. 

این مسئول از مراسم عزاداری با سخنرانی حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و احسان حلیم در کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) در مسجد قبا خبرداد و بیان داشت: عزاداری و احسان حلیم در کانون فرهنگی و هنری میثم تمار اجرایی می شود. 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری ششمین سوگواره ملی خامس آل عبا با موضوع ایجاد صفحه و محتوا با موضوع محرم و عاشورا در شبکه های اجتماعی ایرانی،خاطرنشان کرد: مسابقه خلاصه نویسی سخنرانی های عاشورایی، معرفی آیین های عزاداری منطقه و محل سکونت خود و مسابقه عکس با تلفن همراه از برنامه های این سوگواره است.

 مقدمی از برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع کتب عاشورایی در کانون روستایی فاطمیه روستای خنداب خبرداد و گفت: نماز ظهر عاشورا در کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سلسله نشست های معرفتی با حضور سخنرانان استانی در کانون های کمیل، سبحان، الغدیر و افق برگزار می شود،ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی و زیارت عاشور در جوار مزار شهدای گمنام و توزیع کتب عاشورایی در بین کانون های مساجد از دیگر برنامه های این ایام در کانون های مساجد است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر