logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

نهادینه سازی امر به معروف از طریق تذکر زبانی ضروری است

نهادینه-سازی-امر-به-معروف-از-طریق-تذکر-زبانی-ضروری-است

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: ترویج و نهادینه سازی امر به معروف از طریق تذکر زبانی از دیگر اقدامات انجام شده از سوی سپاه ناحیه زنجان است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار داشت: سپاه ناحیه شهرستان زنجان با هدف توانمند سازی و نهادینه سازی امر به معروف و تکمیل شبکه و تذکر زبانی در این زمینه فعالیت می کند.

وی گفت: ترویج،فرهنگ سازی و نهادینه سازی امر به معروف زبانی را از برنامه های شهرستان عنوان کرد و گفت: بستر سازی و اقامه امر به معروف و نهی از منکر به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری آموزش به ویژه در حوزه های مقاومت،پایگاه ها،اقشار و پیشکسوتان از برنامه های انجام شده است.

طهماسبی با اشاره به برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان زنجان، ادامه داد: توجیه چهره به چهره،ارشاد تارکان معروفات،شناسایی مهمترین منکر در سطح ادارات و ترویج و نهادینه سازی امر به معروف از طریق تذکر زبانی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی گفت: اجرای برنامه های مدون برای مادحین، مبلغین و هئیت های مذهبی، همکاری در جشنواره رسانه و امر به معروف،برگزاری نشست های روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره و شبکه های اجتماعی از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از برگزاری نمایشگاه مواد مخدر خبر داد و گفت: بازدید از مراکز ترک اعتیاد و ایجاد روحیه و انگیزه برای آغاز زندگی جدید این افراد از دیگر برنامه ها بود.

طهماسبی بیان داشت: اجرای برنامه های ویژه و اجرای برنامه برای آسیب های بومی و محلی از دیگر اقدامات محسوب می شود.

"سردار جهانبخش" کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این همایش با اشاره به وصیت نامه سید الشهدا (ع)اظهار داشت: در پیام امام حسین (ع) به محمد حنفیه آمده است من برای اصلاح امور جدم خارج شدم و میخواهم امر به معروف ونهی از منکر کرده و بر اساس سیره پیامبر و امیرالمومنین (ع)  حرکت کنم.

وی با بیان اینکه حضرت سید الشهدا(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده و مجاهدت کردند،خاطرنشان کرد: از دیدگاه علی (ع) همه فرائض و حتی جهاد قطره ای در برابر امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز در جبهه دیگری برای مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمنان تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر