logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۸۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

برنج و گوشت با نرخ دولتی در ماه محرم در زنجان توزیع می‌شود

برنج-و-گوشت-با-نرخ-دولتی-در-ماه-محرم-در-زنجان-توزیع-می‌شود

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تامین و توزیع کالاهای پرمصرف ماه محرم در زنجان گفت: برنج و گوشت با نرخ دولتی در ایام محرم در زنجان توزیع می‌شود.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش احتمالی برخی از کالا که در ماه محرم مصرف بالایی دارند اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده آن دسته از کالاهایی که در این ماه مصرف بالایی دارند به منظور جلوگیری از افزایش آن کالاها در بازار مصرف زنجان با نرخ مصوب دولتی عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه شرکت بازرگانی دولتی ایران، مقرر شد اقلام پر مصرف ایام محرم و صفر شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب بین هیئت های مذهبی و تکایا توزیع شود.

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: به استناد مصوبه کمیته تنظیم بازار محصولات کشاورزی مقرر شد فروشگاه های رفاه و اتکا به عنوان مباشرین توزیع در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره و خدابنده و فروشگاه‌های تعاونی روستایی در سایر شهرستان های استان برای توزیع برنج و شکر و نیز شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر برای توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد اقدام کنند.

وی افزود: قیمت گوشت قرمز منجمد سردست 22 هزار تومان و ران 23 هزار تومان و همچنین قیمت گوشت مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 300 تومان درب شرکت پشتیبانی امور دام تعیین شده است.

جعفری با اشاره به انتخاب مباشرین توزیع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: هیئت های مذهبی و تکایا با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و اخذ معرفی نامه به عاملین توزیع مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی هدف از تامین و توزیع اقلام اساسی در ایام محرم و صفر را تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت احتمالی کالاهای پر مصرف برشمرد و خاطرنشان کرد: قیمت برنج و شکر نیز درب شرکت غله به ترتیب 4 هزار تومان و 2 هزار و 520 تومان تعیین شده است که حق الزحمه توزیع توسط مباشرین نیز به آن اضافه خواهد شد.

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: متقاضیانی که مصرف عمده دارند می توانند معرفی نامه مستقیم برای مراجعه به شرکت غله دریافت کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر