logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه استان زنجان:

دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان است

دشمن-به-دنبال-سست-کردن-اعتقادات-جوانان-است

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به توطئه جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و فرهنگ ناب عاشورایی بوده و سست کردن اعتقادات جوانان نیز از دیگر توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته اظهار کرد: هر جنایاتی که در جهان اسلام علیه مسلمانان انجام می‌شود دست پلید آمریکا و صهیونیست‌ها در آن جنایات وجود دارد.

وی اتفاقات تروریستی مجلس را جزو نقشه‌های امنیتی آمریکا علیه ایران عنوان کرد و گفت: آمریکا می‌خواهد با نفود اجتماعی و فرهنگی طرز فکر و سبک زندگی جوانان و مردم ایران را تغییر دهد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه قدرت نخست منطقه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر نگاهی به وصیت‌نامه‌های شهدا بیندازیم تمامی آن‌ها به موضوعات ولایت‌مداری، حفظ جمهوری اسلامی تاکید کرده‌اند.

وی افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان علیه جوانان این است که می‌خواهند با اینترنت و فضاهای مجازی بین جوانان و فرهنگ ناب عاشورایی فاصله ایجاد کنند.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه حضرت امام(ره) همواره گفتند مرگ بر آمریکا فراموش نشود، خاطرنشان کرد: آمریکا در تمامی زمینه‌ها به دنبال نفوذ به داخل کشور است.

وی دلیل حرف‌های پوچ اخیر ترامپ علیه ایران را به خاطر شکست‌های پشت سرهم آمریکا در مقابل ایران در منطقه عنوان کرد و افزود: آمریکا در تمامی زمینه از جمله‌ تحریم‌های اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در هشت دفاع مقدس همه ملت ایران پای کار آمدند پیروزی را به ارمغان آوردند گفت: در دفاع مقدس ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دست به دست هم دادند و دشمنان کشور را شکست دادند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر