logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۸۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

یاوه گویی های ترامپ ناشی از عدم تعادل این تاجر آمریکایی است

یاوه-گویی-های-ترامپ-ناشی-از-عدم-تعادل-این-تاجر-آمریکایی-است

امام جمعه شهرستان طارم گفت: سخنان ترامپ نشان از عدم تعادل این تاجر آمریکایی و نشان از شکست های پی در پی شیطان بزرگ غربی ها از محور مقاومت در کشورهای اسلامی دارد.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش افزود: از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) روایت است از هوای نفس بپرهیزید چون حاصلش گمراهی و سرانجام آن آتش جهنم است.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان به سخنان ترامپ در هفتاد و دومین اجلاس مجمع جهانی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: سخنان رئیس جمهور آمریکا باعث شرم آمریکا، نخبگان و سیاسیون آن کشور شد.

امام جمعه طارم تصریح کرد: این سخنان ترامپ نشان از عدم تعادل این تاجر آمریکایی و نشان از شکست های پی در پی شیطان بزرگ غربی ها از محور مقاومت در کشورهای اسلامی دارد.

صادقی پور اظهار داشت: کشورهای غربی از ملت ایران خصوصا شعار مرگ بر آمریکا وحشت دارند و از پیشرفت های کشور در عرصه نظامی و موشکی عصبانی اند.

وی ضمن گرامیداشت هفته امر به معروف گفت: هدف امام حسین(ع) و یاران وفادارش از قیام و خروج بر علیه یزیدیان و آل یزید اشاعه این فریضه الهی بود.

امام جمعه طارم آغاز سال تحصیلی جدید که با شور و شوق دانش آموزان و معلمین همراه است را گرامیداشت.

صادقی پور ضمن تقدیر از دسته عزاداری هیئات مذهبی و هیئت رزمندگان اسلام در اولین روز ماه محرم گفت: امیدوارم خداوند متعال توفیق حضور در مراسم عزاداری سیدالشهدا را به همگان عنایت فرماید.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم افزود: کربلا نمونه ای بارز از دفاع مقدس است در طول هشت سال دفاع مقدس نمونه دفاع از غیرت، کشور و ناموس وجود داشت که رزمندگان نگذاشتند حتی وجبی از خاک کشور اسلامی بدست دشمنان

بیفتد.

گفتنی است در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم نمازگزاران با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا همزمان با سراسر کشور جواب محکمی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا دادند.

برگ زیتون

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر