logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۸۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبرداد

ارسال 420 اثر به جشنواره نماز زنجان

ارسال-420-اثر-به-جشنواره-نماز-زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت:420 اثر به جشنوارره فرهنگی نماز در زنجان از سوی استان های مختلف ارسال شده است.

سعید ناصری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه بود.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان با هدف جمع‌آوری آثار شهدا در رابطه با نماز و تبدیل آن به مجموعه یا کتاب درنظر گرفته شده است،خاطرنشان کرد: آثار جمع آوری شده در قالب عکس، خاطره، وصیت‌نامه، شعر، فیلم کوتاه و انیمیشن با موضوع نماز بود.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره دارای کمیته علمی، تبلیغاتی و مالی است، افزود: بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و دستگاه‌های اداری دیگر نیز در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه جشنواره نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان برای نخستین بار برگزار می‌شود، گفت: 420 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

ناصری با اشاره به اینکه این جشنواره تلاش می شود تا اثر معنویت در پیروزی رزمندگان را بررسی کند، ادامه داد: اینکه رزمندگان در اوج نبرد و عملیات ها نماز را برپا می کردند از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در اوج نبرد نماز ظهر را بر پا می دارند، گفت: شهدا نیز با الگوگیری از این سیره، به نماز اهمیت والایی قائل بودند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: قرار بود این جشنواره استانی باشد اما به دلیل استقبال سایر استان های کشور، این جشنواره به صورت ملی برگزار شده است.

ناصری با بیان اینکه هر روز ما باید با یاد شهدا و فرصتی برای تبیین ایثارگری آنها به عنوان چراغ راه جامعه امروز باشد،افزود: نماز برای همه خانواده‌ها یک حاشیه امن برای عدم انحراف و سقوط از راه مستقیم است.

 وی با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا به عنوان یک نقشه عملیاتی است و در بیشتر این وصایا شاهد تاکید شهدا به اقامه نماز هستیم،ادامه داد:هم اکنون بیش از ۷ هزار جانباز در سطح استان با درصدهای مختلف جانبازی، از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت zanjan.namaz.ir مراجعه و همچنین با شماره۳۳۴۷۲۵۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت:آدرس دبیرخانه این جشنواره زنجان، بلوار قائم، ساختمان سابق نهضت سوادآموزی، ستاد اقامه نماز استان زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر