logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

جمع آوری کمک های مردمی برای مسلمانان میانمار از طریق هلال احمر

جمع-آوری-کمک-های-مردمی-برای-مسلمانان-میانمار-از-طریق-هلال-احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:چادرهای جمع آوری کمک های نقدی جمعیت هلال احمر آماده دریافت وجوه نقدی مردم برای کمک به مسلمانان میانمار است.

شهرام میرزایی در گفتگو با موج رسا; ، به جذب کمک های نقدی به نفع مسلمانان آواره و بی سرپناه میانمار در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با عنایت به افزایش درگیری ها و اقدامات غیر انسانی و به دور از وجدان بشری علیه مسلمانان بی پناه کشور میانمار و بنابر تاکیدات دبیرکل جمعیت، سازمان داوطلبان در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه خود وظیفه دارد با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و ملت شریف ایران، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم بی دفاع میانمار اقدامات لازم در خصوص برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی را در سراسر کشور اجرا می کند.

وی ادامه داد: چادر های جمع آوری کمک های نقدی جمعیت هلال احمر مستقر در سطح شهرستان های زنجان،خدابنده،خرمدره، ابهر، طارم،ایجرود،ماهنشان آماده دریافت وجوه نقدی مردم شریف استان تا اول مهر ماه می باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، دی ، تجارت، سپه، شهر و آینده برای واریز وجوهات نقدی مردم در نظر گرفته شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر