logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر هیئت فوتبال استان زنجان:

وجود یک تیم در لیگ‌های فوتبال کشور نیاز استان زنجان است/ قدر داشته‌هایمان را ندانستیم

وجود-یک-تیم-در-لیگ‌های-فوتبال-کشور-نیاز-استان-زنجان-است-قدر-داشته‌هایمان-را-ندانستیم

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به رکود حضور تیمهای زنجانی در لیگ‌های برتر فوتبال کشور گفت: وجود یک تیم در لیگ‌های فوتبال کشور نیاز استان زنجان است.

هوشنگ سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با بیان اینکه متاسفانه نتوانستیم در لیگ‌های کشور حضو مداوم داشته باشیم، اظهار کرد: برای اینکه فوتبال زنجان بتواند در لیگهای کشوری حضور داشته باشد باید اسپانسری پای کار باشد.

وی با اشاره به اینکه ما در هیئت فوتبال توانایی تیم‌داری نداریم، ابراز کرد: ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم و برای اینکه بتوانیم در سطح بزرگسالان ظاهر شویم نیاز به تیمی در سطح لیگ‌های کشوری هستیم و این امر نیاز به اسپانسر مالی دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ما در سال 93 و 94 تیم دسته دو داشتیم، خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان در آن سالها اسپانسر تیم بود و ما نتایج خوبی نیز کسب کرده بودیم و می‌توانستیم حضور در لیگ یک را نیز تجربه کنیم اما مسائل مالی تیم را دچار مشکل کرد.

وی افزود: در همان سال تیم بهمن شیراز به لیگ یک رفت و امتیازش را به مبلغ 4 میلیارد تومان خونه به خونه بابل واگذار کرد این در حالی است که ما بهمن شیراز را هم در مرحله رفت و هم در مرحله برگشت شکست داده بودیم.

سلطانی با بیان اینکه ما تلاش‌مان را برای نگه داشتن این تیم در استان انجام دادیم، گفت: علی رغم تلاش ما شورای شهر زنجان حمایت‌های لازم را نکرد و مجبور شدیم امتیاز تیم را به مبلغ 410 میلیون تومان واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون تنها در لیگ دسته سه تیم داریم، عنوان کرد: ما حتی در لیگ برتر فوتسال رده امید تیم داشتیم که به خاطر نبود اسپانسر امتیاز تیم به مبلغ 17 میلیون تومان به اصفهان واگذار شد.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه در فوتسال آقایان تنها خالص سازان روی در لیگ دسته دو حضور دارد، اظهار کرد: هیئت فوتبال هرچقدر تلاش می‌کند موفق به جذب اسپانسر نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما در بحث فنی مشکلی در استان نداریم، ابراز کرد: در صورت حمایت مالی ما ظرفیت این را داریم که با ترکیبی از بازیکنان بومی و بازیکنانی از سایر استانها در فوتبال کشور مسیر خوبی را طی کنیم.

سلطانی با اعلام اینکه هزینه حضور در لیگ دو اکنون 1.5 میلیارد تومان است، افزود: ما با توجه به اینکه فریدون اصفهانیان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است هر لحظه می‌توانیم برای خرید یک تیم اقدام کنیم به شرط اینکه در استان همتی برای حمایت باشد.

وی با بیان اینکه وجود یک تیم دسته یک و یا دسته دو نیاز استان زنجان است، اظهار کرد: هیچ بازیکن و مربی مجانی کار نمی‌کند و تا وقتی که همتی برای حمایت نباشد سخن گفتن در این زمینه فایده‌ای نخواهد داشت.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با تصریح اینکه قدر داشته‌هایمان را ندانستیم تصریح کرد: مطمئن باشید اگر یک تیم در لیگهای کشوری داشته باشیم فوتبال زنجان در هر سطحی از بازیکن گرفته تا مدیران پیشرفت خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر