logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۷۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان:

۱۶۰۰ نفر کار نظارت بر انتخابات را انجام می‌دهند+ فیلم

۱۶۰۰-نفر-کار-نظارت-بر-انتخابات-را-انجام-می‌دهند+-فیلم
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان با تاکید بر افزایش نظارت بر شعبات انتخابات گفت: یک هزار و ۶۰۰ نفر کار نظارت بر انتخابات دو حوزه انتخابیه استان زنجان را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسین محمدی امروز(۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان زنجان با آرامش در حال برگزاری است اظهار کرد: نظارت هم به صورت دقیق انجام می‌شود و یک هزار و ۶۰۰ نفر از ناظرين کار نظارت بر انتخابات را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید

وی بیان اینکه اعضای هیأت نظارت استان هم حوزه انتخابیه خدابنده و طارم مستقر هستند، بیان داشت: به امید خدا مردم هم تا پایان انتخابات پای کار بیایند و انتخابات پرشورتری را شاهد باشیم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو اولین استان‌هایی بود که سلامت انتخابات آن توسط شورای نگهبان تایید شد ادامه داد: گاها تخلفات ریز و درشتی در بحث انتخابات انجام شده و منجر به جرم می‌شود و این جرم‌انگاری اتفاق می‌افتد.

وی خاطر نشان کرد: برخی از تلفات باعث شد که اعضای هیأت اجرایی را برکنار کنیم و برخی نیز منجر به برکناری ناظران انتخابات شد.

محمدی با تاکید بر اینکه این تخلفات به حدی نبود که منجر به باطل شدن آرای صندوق شود بیان داشت: سلامت انتخابات در دور اول بدون هیچ مشکلی تایید شد.

وی با بیان اینکه تخلفات احتمالی به جد بررسی می‌شود، ابراز کرد: تخلفات در پای صندوق اتفاق نمی‌افتد و این تخلفات بیشتر در خارج از شعبات اخذ رای بوده است.

جزئیات اظهارات رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان را در فیلم زیر مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر