logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۷۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

دور دوم انتخابات در سرنوشت ۴ ساله استان تاثیرگذار است+ فیلم

دور-دوم-انتخابات-در-سرنوشت-۴-ساله-استان-تاثیرگذار-است+-فیلم
استاندار زنجان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه در استان زنجان گفت: این دوره در سرنوشت چهار سال استان تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رای اظهار کرد:‌ برای اینکه انتخابات بدون مشکل و حرف و حدیثی برگزار شود در دور اول نامزدهایی که تعداد آرای لازم را برای حضور در مجلس کسب نکردند در دور دوم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: برگزاری انتخابات در دو حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده رای دادن به ۴۰ درصد کرسی‌های نمایندگی استان در مجلس است.

افشارچی با اشاره به ضرورت شرکت واجدان شرایط در انتخابات در این دو حوزه انتخابیه استان زنجان، اظهار داشت: از پنج نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی سه نماینده به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند و دو نماینده دیگر در این دوره انتخاب می‌شوند که این تعداد کم نیست و در سرنوشت استان طی چهار سال آینده بسیار موثر است.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز جمعه در دو حوزه انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه‌ کشور آغاز شد و در سطح استان زنجان در این دوره ۴۹۱ شعبه در دو حوزه انتخابیه ایجاد شده است و از این تعداد ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه به صورت سیار در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر