logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فیلم؛

برگزاری جشن روز دختر در منازل ماهنشانی‌ها

برگزاری-جشن-روز-دختر-در-منازل-ماهنشانی‌ها
علاوه بر مساجد، تکایا و اماکن مذهبی، بانوان ماهنشانی در منازل خود در جهت ارج نهادن به دختران و معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) جشن روز دختر برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» روز یکم ماه ذی‌القعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید

مزین شدن روز دختر به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، ارج نهادن به قشر دختران جامعه و معرفی شأن و منزلت و ویژگی‌های ایشان است.

در شهر ماهنشان علاوه بر برگزاری جشن و مراسمات و سخنرانی‌ها در بزرگداشت این روز، بانوان ماهنشانی نیز در ارج نهادن به شخصیت حضرت معصومه (س) و روز دختر در منازل نیز اقدام به برگزاری جشن می‌کنند.

خبرنگار موج رسا امروز به جشنی دعوت شد که تنها نمونه‌ای از جشن‌های گرامیداشت روز دختر در منازل ماهنشان است.

سهیلا ملکی، بانوی بانی این جشن در گفتگو با موج‌رسا اذعان کرد:چهار سال است که تصمیم به برگزاری جشن روز دختر در منزل شخصی شدم و سال اول با تعداد کمی شروع کردم.

وی افزود: بعد از آن نیز با توجه به استقبال گرم دختران از این جشن، خود علاقه یافتم این جشن را هر ساله برگزار کنم.

ملکی ادامه داد: جشنی که ما هر ساله برگزار می‌کنیم بدون دعوت بوده و دخترانی که اطلاع دارند به دوستان و آشنایان خود اطلاع داده و در این جشن حضور پیدا می‌کنند.

وی مطرح کرد: این جشن در جهت گرامیداشت و ارج نهادن به دختران جامعه و به ویژه دختران شهر ماهنشان برگزار می‌شود.

ملکی یادآور شد: ما هر ساله در این روز تلاش می‌کنیم یک روز خوش و به یادمانی برای دختران بسازیم که سال بعد برای حضور در این جشن ترغیب شوند.

وی تاکید کرد: اگر خداوند یاری کند قصد دارم از سال‌های بعد بیشتر از سال قبل جشن روز دختر را برگزار کنم و تعداد زیادی از دختران در این جشن حضور یابند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر