logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انتخاب یا انتخابات مسئله این است

انتخاب-یا-انتخابات-مسئله-این-است
با توجه به نزدیک بودن روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و تقارن آن با دور دوم انتخابات به مقایسه‌ این دو مبحث پرداخته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با توجه به نزدیک بودن روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و تقارن آن با دور دوم انتخابات به مقایسه‌ این دو مبحث پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید

آیا هر دختر خانمی حاضر است در مسئله ازدواج به هر خواستگاری که وعده می‌دهد جواب بله دهد و انتخابش کند؟!

از زمانی که حرف از انتخابات به میان آمده عده‌ای در تلاطم انتخاب شدن، عده‌ای نیز در حال و هوای انتخاب کردن هستند.

انتخابی که اگر از روی بی‌فکری و نا‌آگاهانه و غلط باشد سرنوشت خود را سیاه می‌کند و همینطور اگر درست باشد سرنوشت خوبی در انتظار اوست.

دختران سرزمین ما در زندگی دو انتخاب دارند که سرنوشت خود و جامعه را روشن می‌کنند انتخاب نامزد برای زندگی و انتخاب نامزد انتخاباتی یکی از یکی سخت‌تر و سرنوشت‌ساز تر برای آینده است.

انتخاب برای سرنوشت یک کشور نیز چنین است این روزها که در استانه انتخابات هستیم مهم‌ترین ویژگی هر کاندید انتخاباتی که تبلیغ می‌شود بیشتر شبیه یه یک مراسم خواستگاری است تا فضای انتخاباتی.

گاهی نامزدهای انتخاباتی وعده‌هایی جهت انتخاب شدن می‌دهند تا به هر نحو ممکن رای بیاورند و پا به عرصه بگذارند بعد از انتخاب شدن و گفته‌ها و وعده‌های داده شده را فراموش می‌کنند شاید دلیل آن دشواری کار باشد یا اینکه فقط وعده‌های تو خالی پوچ می‌دهند که فقط انتخاب شوند.

مسئله‌ای که هم در ازدواج و هم در انتخاب نامزد انتخاباتی مهم است این که باید هر دو صداقت کافی را داشته و حرف‌هایشان مانند عملشان باشد و وعده هایشان از روی حقیقت بوده و هیچگونه دروغ و نیرنگی در کارشان نباشد.

در زندگی نیز عده‌ای از آقایان برای به دست آوردن دختر مورد نظر خود وعده‌های بی‌پایه و بی‌اساس می‌دهند که به هر نحوی دختر مورد علاقه‌شان را به دست آورند. وقتی پا به زندگی مشترک می‌گذارند همه وعده‌ها فراموش شده و فقط در حد یک حرف باقی می‌ماند.

هر دو انتخاب مهم و سرنوشت‌ساز است و آینده با آن انتخاب رقم می‌خورد در انتخاب نامزد انتخاباتی فقط خود شخص انتخاب کننده دخیل نیست بلکه سرنوشت یک کشور یا استان تعیین می‌شود. اما در انتخاب نامزد زندگی پای سرنوشت و آینده یک دختر در میان است.

بنابراین حواس‌ها باید جمع باشد و دقت لازم را جهت انتخاب هر دو وجود داشته باشد تا سرنوشت نیکو و آینده‌ای روشن رقم بخورد.

فاطمه هنردوست

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر