logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

برگزاری کارگاه ‌آموزشی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

برگزاری-کارگاه-‌آموزشی-برای-پذیرفته‌شدگان-آزمون-استخدامی-
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه دوره گذشته کارگاه آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی در زنجان اجرا شده است گفت: کارگاه ‌آموزشی هر دوره در زنجان برگزار می‌شود.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی زیر نظر بنیاد شهید زنجان، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با حضور 55 نفر از ایثارگران پذیرفته شده زنجانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در راستای افزایش آمادگی برای شرکت در جلسه مصاحبه حضوری این آزمون در محل کانون شاهد شهرستان زنجان اجرا شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 17 اردیبهشت ماه در شهرستان خدابنده، ابراز کرد: این کارگاه‌ آموزشی برای 40 نفر از ایثارگران پذیرفته شده شهرستان خدابنده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: برای افزایش آمادگی جهت شرکت در جلسه مصاحبه حضوری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، کارگاه آموزشی با حضور 40 نفر از ایثارگران پذیرفته شده شهرستان خدابنده برگزار شد.

برزگر ابراز کرد: این کارگاه آموزشی به همت اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف آشنایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی با ساختار سازمان متبوع، اصول و قواعد حاکم بر آن، فرآیند مصاحبه استخدامی، ارائه راهکارهای مناسب جهت خودکنترلی و آموزش محورهای مختلف مصاحبه شغلی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: گفتنی است کارگاه‌ آموزشی ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیش از این برای ایثارگران زنجانی نیز برگزار شده بود و استقبال خوبی دراین باره از طرف شرکت کنندگان صورت گرفته است.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر