logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۷۳۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود خبر داد:

واریز ۵۹۰ میلیارد به حساب شهرداری‌ها در ایجرود

واریز-۵۹۰-میلیارد-به-حساب-شهرداری‌ها-در-ایجرود
رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود از واریز بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان ایجرود خبر داد.

امیر رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در مجموع مبلغ ۵۹۰ میلیارد و ۱۵۱ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۵۹ ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان ایجرود واریز شد که از محل عوارض ارزش افزوده بود.

بیشتر بخوانید

وی سهم شهرداری زرین‌آباد را ۳۸ میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۷۴۹ ریال عنوان کرد و افزود: سهم شهرداری حلب نیز ۱۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون و ۶۲۳هزار و ۵۵۰ ریال بود.

رحیمی سهم دهیاری‌های شهرستان ایجرود را ۵۲۴ میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۷۲۸ هزار ۸۹۳ ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع برای روستاهایی که فاقد دهیاری و عشایر شهرستان ایجرود ۱۲ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۵۱۷هزار و ۶۶۷ ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مبالغ سهم عمده‌ای در آبادانی و ساخت و ساز روستاها داشته‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ارزش افزوده از مبلغ ۹ درصد به ۱۰ درصد برای کالاهای عمومی هم افزایش پیدا کرده است این روندی که رو به جلو و بسیار کار مثبتی هم انجام شده مستقیم به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منتفی می‌شوند که امیدواریم بتوانیم برای سال جدید این مبالغ را سهم شهرستان ایجرود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر