logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره برق ابهر خبر داد:

اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی برق در ابهر

اصلاح-شبکه-فشار-ضعیف-هوایی-برق-در-ابهر
رئیس اداره برق شهرستان ابهر گفت: بیش از ۲۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در ابهر در سال گذشته توسعه و اصلاح شد.

علی حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به منظور تأمین برق متقاضیان جدید و پایداری شبکه برق‌رسانی در شهرستان ابهر سال گذشته بیش از ۸۵ هزار متر شبکه توزیع برق و بیش از ۲۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی توسعه، احداث، اصلاح و بهینه شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سال گذشته در راستای تأمین برق، افزایش نقاط مانور و توسعه زیرساخت‌ها، ۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و هزار و ۶۷۸ انشعاب جدید و همچنین نصب بیش از ۲۷۰ اصله تیر برق با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد ریال در سطح این شهرستان احداث شده است.

حسنی تصریح کرد: با توجه به رشد ساخت و ساز واحدهای مسکونی و افزایش تراکم بافت شهری و روستایی، برق‌رسانی به این واحدها جز اصلی‌ترین برنامه‌های اجرایی در سطح این مدیریت بوده است.

رئیس اداره برق شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر از این شبکه در مناطق شهری و ۲ کیلومتر دیگر آن در مناطق روستایی احداث شده است، اظهار داشت: تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید، کاهش شعاع تغذیه شبکه فشارضعیف، ارتقاء ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردمی، از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

این مسئول گفت: برای ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از بروز خطرات جانی، اجرای همه استاندارهای شبکه درسطح شهرستان همزمان با اجرای پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر