logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر:

همایش بزرگ روز دختر در ابهر برگزار می‌شود

همایش-بزرگ-روز-دختر-در-ابهر-برگزار-می‌شود
شهردار ابهر گفت: همایش بزرگ روز دختر به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهرستان ابهر با سخنرانی سعید عزیزی برگزار می‌شود.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: برنامه‌های روز دختر باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر گرامیداشت این روز، استفاده فرهنگی و اجتماعی برای مخاطبان نیز داشته باشد لذا دستگاه‌های مختلف فرهنگی و انقلاب باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ایام دهه کرامت و روز دختر فرصت مناسبی است که با برگزاری برنامه‌هایی، الگوی دختر مسلمان ایرانی را به همگان ارائه دهیم.

حیدری تصریح کرد: همایش بزرگ روز دختر به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) با سخنرانی سعید عزیزی سخنران برجسته کشوری در سالن ۹ دی شهرداری ابهر، ساعت ۳ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

شهردار ابهر با اشاره به برگزاری این برنامه در ۱۷ اردیبهشت، گفت: در این مراسم برنامه‌های متنوعی نیز برای همشهریان تدارک دیده شده است و این برنامه با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری، آموزش و پرورش و حمایت شورای اسلامی شهر ابهر برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر