logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۷۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد

بارش‌های-پراکنده-زنجان-را-فرا-می‌گیرد-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت اما در روز دوشنبه بطور نسبی کاهش می‌یابد گفت: بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد که همراه با بارش پراکنده باران است با ورود سامانه بارشی به جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می‌یابد اظهار کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که با رگبار باران در نواحی مختلف استان همراه است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: ساعات بعدازظهر بارش‌های نسبتا شدیدی دور از انتظار نیست و برای روز چهارشنبه بارش‌های به صورت پراکنده است.  کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد شرایط جوی نسبتا پایداری در استان خواهیم بود عنوان کرد: دمای فعلی شهر زنجان را 13 درجه سانتی‌گراد است.

محمدی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 13 و 19 درجه، ابهر 10 و 21، خرمدره 11 و 19 درجه، آب‌بر 13 و 27 درجه، قیدار هشت و 19 درجه، حلب 6 و 22 درجه، گرماب 9 و 19 درجه، سلطانیه 9 و 18 درجه و ماهنشان 14 و 22 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر