logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۷۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

برکت روزمان رابه یاد شهید اصغر خدایاری رقم بزنیم

برکت-روزمان-رابه-یاد-شهید-اصغر-خدایاری-رقم-بزنیم
شهید اصغر خدایاری دوم خرداد ۱۳۴۳‏، در شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش علی شیر و مادرش جیران نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. جوشکار بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»شهید اصغرخدایاری شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۲‏، در اندیمشک بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد. پیکر او را در مزار پایین زادگاهش به خاک سپردند.

بیشتر بخوانید

وصیت‌نامه:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«انا لله انا الیه راجعون»بقره 156

وصیتنامه اینجانب، اصغر خدایارى، متولد 1341، محل تولد زنجان. بدینوسیله وصیتنامه خود را آغاز مى‌کنم:

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى، امام خمینى و سلام بر شهیدان راه خدا که واقعا جانشان را فداى اسلام کردند و اکنون که در جبهه حق علیه باطل به خاطر دین اسلام مى‌جنگم و امیدوارم که هر چه سریعتر این رزمندگان اسلام به پیروزى نهایى برسند و راه کربلا را باز کنند.

اینجانب که پدرم فوت کرده است یک مادر و یک برادر نیز دارم و سلام بر تو اى مادر مهربانم که سالها برایم زحمت کشیدى و مرا بزرگ کردى. اى مادر مهربانم! من خیلى به تو رنج داده‌ام، امیدوارم که مرا ببخشى، چون که مى‌دانم، تو خیلى بیشتر برایم زحمت کشیدى و از اینکه تو را تنها گذاشتم و رفتم به جبهه، امیدوارم که مرا حلال کنى.

خودت که مى‌دانى، جبهه به جوانان نیاز بیشترى دارد خون من از خون شهیدان رنگین‌تر نیست امیدوارم که خداوند به این رهبر انقلاب اسلامى طول عمر بدهد و اى مادر مهربانم! از تو مى‌خواهم که اگر من شهید شدم، برایم گریه نکنى چون که شهیدانى هستند که هنوز جنازه‌هایشان به دست پدر و مادرانشان نرسیده است من مى‌دانم که داغ فرزند براى مادر مشکل است، ولى از تو مى‌خواهم که تحمل کنى و مثل زینب(س) صبر داشته باشى و ناراحت نباشید که خداوند صبر کنندگان را دوست دارد و مادر مهربانم من که در این دنیا نتوانستم تو را خوشبخت کنم ولى امیدوارم که در آن دنیا تو را خوشبخت کنم و ضمنا تو باید افتخار کنى که چنین پسرت را در راه خدا قربانى دادى.

اى برادر عزیزم! از تو مى‌خواهم که راه شهیدان را ادامه بدهى و مادرم را تنها نگذارى و آن را دلدارى بده و همیشه در خط امام و پشتیان ولایت فقیه باشید و امام را تنها نگذارید.

از ملت شهیدپرور اسلام مى‌خواهم که همیشه راه شهیدان را ادامه بدهند و هیچ وقت دست از مبارزه علیه کفار برندارند و از تمام فامیلها و دوستان مى‌خواهم که مرا حلال کنند و من هم آنها را حلال مى‌کنم.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار. مرگ بر آمریکا، درود بر خمینى و سلام بر شهیدان.

براى فتح کربلا پیش به سوى جبهه‌ها. (امام را دعا کنید) امیدوارم که خداوند گناهانم را ببخشد.

والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

اصغر خدایارى 1362.01.16

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر