logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

احداث ۱۲ واحد مسکن برای مددجویان ابهری

احداث-۱۲-واحد-مسکن-برای-مددجویان-ابهری-
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۱۲ واحد مسکن برای مددجویان ابهری در حال احداث است که براساس پیشرفت فیزیکی مسکن، کمک‌هزینه بلاعوض از اعتبارات سازمان  پرداخت خواهد شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ساخت مسکن افراد دارای معلولیت در اولویت اداره بهزیستی شهرستان ابهر است و از اعتبارات سال ۱۴۰۲، بهزیستی شهرستان ابهر کمک‌هزینه احداث و خرید  ۵ واحد مسکن مددجویی را پرداخت کرده که این تعداد شامل ۲ مسکن روستایی و ۳ مسکن شهری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خانواده‌های دارای دو عضو معلول و بیشتر در مسکن شهری ۲۰۰ میلیون تومان و مسکن روستایی ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بهزیستی دریافت کردند‌.

لطیفی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت جهت احداث مسکن معاف از پرداخت هزینه پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز هستند‌.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: از آغاز طرح نهضت ملی از سال ۹۰  تاکنون ۲۰۱ خانوار به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌هزینه احداث و خرید مسکن دریافت کرده‌‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌جاری ۱۲ واحد مسکن در حال احداث است که براساس پیشرفت فیزیکی مسکن، کمک‌هزینه بلاعوض از اعتبارات سازمان  پرداخت خواهد شد.

لطیفی با بیان اینکه هدف اصلی بهزیستی از خدمات‌رسانی به گروه‌های هدف، توانمندسازی آنها است، گفت: این تعداد واحد مسکونی با همکاری و مشارکت نهادهایی مانند بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج سازندگی، خیرین و سازمان بهزیستی تسهیل‌گری و در اختیار افراد واجد شرایط زیرپوشش این سازمان قرار گذاشته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر