logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان زنجان خبر داد:

ارائه خدمات پزشکی به 2 هزار نفر از مددجویان زنجانی

ارائه-خدمات-پزشکی-به-2-هزار-نفر-از-مددجویان-زنجانی
مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی ( دندان پزشکی و چشم پزشکی) به 2 هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح‌اله صالحی با اشاره به اینکه از صبح امروز حدود 100 دستیار و 100 دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح 40 یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به 190نفر در نوبت صبح خدمات دندان‌پزشکی ارائه شد، اضافه کرد: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به 60 نفر خدمات در حوزه بینایی سنجی ارائه شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 2 هزار نفر از دهک های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد 70 درصد جامعه هدف کمیته امداد و 30 درصد نیز بهزیستی است. 

وی تصریح کرد: در بحث دندان پزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند. صالحی گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز یک هزار فریم عینک تهیه شده است که به مراجعین ارائه شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر