logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۷۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

بارش‌های پراکنده در انتظار زنجان

بارش‌های-پراکنده-در-انتظار-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه روز جمعه سامانه‌ بارشی تقویت و موجب رگبار باران و رعدوبرق در اغلب مناطق استان خواهد شد گفت: بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است که این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف همراه است اظهار کرد: روز جمعه سامانه‌ بارشی تقویت و موجب رگبار باران و رعدوبرق در اغلب مناطق استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است و همشهریان نسبت به صدور هشدارها از سوی هواشناسی توجه لازم داشته باشند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

سلطانی افزود: از نظر دمایی طی امروز هوای نسبتا گرمی در استان استقرار خواهد داشت و از فردا شاهد کاهش نسبی در دمای روزانه خواهیم بود و فعالیت این سامانه با شدت کمتر در روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت و به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و دمای فعلی شهر زنجان را 15 درجه سانتیگراد است.

سلطانی گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 8 و ۲۷ درجه، ابهر 8 و ۲۶، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار هفت و ۲۳ درجه، سلطانیه 5 و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر