logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۷۲۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد:

بهره‌مندی ۲ میلیون نفر از مادران روستایی از بیمه رایگان

بهره‌مندی-۲-میلیون-نفر-از-مادران-روستایی-از-بیمه-رایگان-
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه قبل از دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از مادران عشایری و روستایی از بیمه رایگان بهرمند شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیت‌اله برقراری روز سه‌شنبه در یادواره شهدای کارگری استان زنجان با هرکجا تفکر بسیجی وارد عرصه شده همراه با موفقیت بوده است اظهار کرد: کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند که در اصل می‌توان گفت آنها بازوی قوی و محکم برای جهش تولید و تحقق شعار سال که تاکیدات زیاد در آن شده است همان مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اکنون وظیفه همه ما نسبت به انقلاب و نظام دوچندان است و در این میان کاستی‌هایی وجود دارد افزود: قبل از دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت که در ۲ سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار نفر عضو جدید به صندوق جذب شده‌اند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه از طرح‌های مهم در زمینه صندوق بیمه اجتماعی می‌تواند به طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای 3 فرزند و بیشتر در این صندوق اشاره کرد افزود: بیش از ۲ میلیون نفر واجد شرایط بهره‌مندی از این طرح در کشور هستند.

برقراری تصریح کرد: دشمنان نظام در صدد هستند تا اقدامات مثبت که در کشور در زمینه‌های مختلف تحقق می‌یابد به گوش مردم نرسد.

وی تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و معتقدیم که وقتی از مردم این استان حق بیمه می‌گیریم باید همینجا هم سزمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر