logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۷۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان به روز شورا؛

۳ پروژه در ابهر افتتاح شد

۳-پروژه-در-ابهر-افتتاح-شد
همزمان با روز شورای شهر اسلامی، ۳ پروژه در ابهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس‌رضا حیدری، شهردار ابهر در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری که همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراها انجام شد با تبریک این روز خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر ابهر، عنوان کرد: برای گرامیداشت این روز شهرداری ابهر سه پروژه برای افتتاح و بازگشایی داشت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همزمان با روز شوراها شهرداری ناحیه حسین‌آباد که در زمینی به متراژ ۳۱۰ متر مربع احداث شده است افتتاح شد، افزود: این واحد اداری و تجاری در دو طبقه با ۶۲۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به درخواست مردمی و خواسته اهالی منطقه ۱۵ خرداد و مادبافت ناحیه ۶ شهرداری نیز به مناسبت روز شوراها به بهره‌برداری رسید.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه دیگر پروژه در نظرگرفته شده برای این‌ روز بازگشایی مسیر المهدی در منطقه مادبافت ابهر بود، افزود: این موضوع خواسته چندین ساله مردم منطقه بود که امیدواریم با این بازگشایی رفت و آمد و عبور و مرور در این مسیر تسهیل شود.

وی تأکید کرد: با مشارکت سرمایه‌گذاران و کسانی که از بابت بازگشایی مشارکت کردند چیزی حدود ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع معبر زمینه خیابان المهدی شد که امیدواریم این افتتاح‌ها باعث شود شهری آباد و شهروندی فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر