logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۷۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پرداخت 2000 فقره وام به مستمری بگیران زنجانی

پرداخت-2000-فقره-وام-به-مستمری-بگیران-زنجانی
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار فقره وام به مستمری بگیران پرداخت شده است گفت: مبلغ این وام برای هر مستمری‌بگیر 20 میلیون تومان بود.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار فقره وام به مستمری بگیران پرداخت شده است گفت: مبلغ این وام برای هر مستمری‌بگیر 20 میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید

 وی در رابطه با پرداختی افزایش حقوق مستمری بگیران نیز افزود: افزایش حقوق مستمری بگیران از اردیبهشت پرداخت و مابه‌التفاوت فروردین نیز در خرداد ماه به حسابشان واریز می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی برای دستگاه‌های فعال سازمان تامین اجتماعی در سطح استان خبر داد و گفت: این شورا برای هم‌افزایی بیشتر در جهت خدمت رسانی بهتر تشکیل شده است.

 وی خبر خوشی نیز برای کارفرمایان داشت و افزود: طبق دستورالعمل جدید، کارفرمایان نیز می‌توانند ذیل لیست بیمه، نام خودشان را نیز اضافه کرده و نسبت به بیمه نمودن خود اقدام کنند و مبلغ دستمزد واقعی آنها را بازرسان تامین اجتماعی بررسی و مشخص خواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر