logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۷۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرصت ۱۵ روزه امام جمعه زنجان به مدیران؛

طرح‌های ترسیم شده دستیابی به شعار سال گزارش داده شود

طرح‌های-ترسیم-شده-دستیابی-به-شعار-سال-گزارش-داده-شود
امام جمعه زنجان با بیان اینکه شعار سال یک دستور عملیاتی است، گفت: ریل‌گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب‌نظران و مسئولان است و تنها ۱۵ روز دیگر فرصت دارند تا اقدامات و طرح‌های که برای تحقق شعار سال ترسیم کرده‌اند را گزارش دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به جوانی جمعیت اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص جوانی جمعیت موضوعاتی را بیان فرموده‌اند، باید در حد خود استان گزارش داد که بعد از اعلام این مسئله چه قدم‌هایی در استان برداشته شده، چه موانعی رفع شده و چه بسترهایی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه فرصت کم مانده است، افزود: سال گذشته اعلام می‌شد هفت سال فرصت باقی‌ است یک سال تمام شد و تنها شش سال باقی مانده است و باید فرصت را مغتنم شمرد.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاها نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزند‌اوری وجود دارد وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرانی، اجتماعی، ملی، فرهنگی و ... پاسخ دهیم.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری یادآور شد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

امام جمعه زنجان در ارتباط با شعار سال نیز گفت: شعار سال صرفا برای تحسین مقام معظم رهبری نیست بلکه یک دستور عملیاتی برای ما است.

وی بیان کرد: بعد از گذشت یک ماه در راستای شعار سال باید ریل‌گذاری انجام گرفته باشد و قطعا باید طرح‌هایی برای جلب مشارکت مردم ارائه شود. با این حال به مدیران ۱۵ روز دیگر فرصت داده می‌شود تا گام‌ها و اقدامات و طرح‌های که برای تحقق شعار سال ترسیم کرده‌اند را گزارش دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به سربلندی ایران و اقتدار کشورمان گفت: دوست و دشمن اقتدار کشورمان را تایید کردند بنابراین باید کاری کنیم که این اقتدار فراموش نشود، بنابراین باید تکرار این اقتدار همواره انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر