logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۶۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

اقتدار سپاه در جهان شناخته شده است

اقتدار-سپاه-در-جهان-شناخته-شده-است-
امام جمعه طارم با بیان اینکه بسیاری در این زمینه سعی و تلاش کردند که نیروی سپاه عزیز را تروریست در جهان معرفی کنند ولی واقعیت اجازه رشد دروغ و کذب را نداد و هر روز بر محبوبیت سپاه در جهان افزوده شد گفت: اقتدار سپاه در جهان شناخته شده است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه عملیات غرور آفرین «وعده صادق» توسط سپاه عزیز باعث افتخار ملت ایران است و این اقدام باعث هم افزایی مسلح که هیمنه تو خالی رژیم صهیونیست را در هم شکست اظهار کرد: وزیر امور خارجه لندن اعلام کرد نمی‌توان سپاه را گروه تروریستی معرفی کرد و سپاه انقلاب اسلامی امروز به وسیله ایمان و عمل صالح در کنار مردم و برای مردم خدمت می‌کند و اقتدار سپاه در جهان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امام راحل فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» امروز این واقعیت بر همگان روشن و صریح است و قدردانی میکنیم از تمام نیروهای مسلح که هر کدام وظیفه خاص دارند و امروز سپاه به یک نیروی ضد تروریستی و ضد صهیونیستی در جهان شناخته شده است.  

امام جمعه طارم عنوان کرد: بسیاری در این زمینه سعی و تلاش کردند که نیروی سپاه عزیز را تروریست در جهان معرفی کنند ولی واقعیت اجازه رشد دروغ و کذب را نداد و هر روز بر محبوبیت سپاه در جهان افزوده شد. 

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: چنانچه بعد از عنوان این موضوع نمایندگان مجلس همه با لباس سپاه وارد عرصه شدند و نسبت به این موضوع غیر منطقی واکنش نشان دادند.  وی گفت: نیروهای سپاه در زمان جنگ، زلزله، سیل و.. در میدان هستند تا خدمتی برای مردم باشد سرداران مانند شهید حاج قاسم سلیمانی و جوانانی چون شهید حججی‌ها تربیت یافته مکتب سپاه هستند.  

امام جمعه طارم عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب به وظیفه خود در تمام عرصه‌ها عمل نموده است و دشمنان به برکت وجود سپاه و دستاوردهای انقلاب است که در برابر ایران تسلیم شدند و اجازه صحبت ندارند.

وی ابراز کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ هر چه می‌توانید قویتر شوید و بیانگر این موضوع است که دشمنان از قوی بودن کشورمان در هراس هستند.

امام جمعه طارم تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم در عرصه تولید موشک فعالیت داشتند که اگر تلاش‌های بی مثال ایشان در این زمینه نبود وضعیت کشور از سوریه و فلسطین بدتر بود.

وی گفت: امام راحل فرمودند؛ باید رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار حذف شود و امروزه به برکت وجود سپاه انقلاب اسلامی این امر محقق وعملی شده و چیزی به نابودی این غده سرطانی نمانده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر