logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۶۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر خبر داد:

انجام ۱۹۴۶ عمل جراحی در بیمارستان شهید سلیمانی ابهر

انجام-۱۹۴۶-عمل-جراحی-در-بیمارستان-شهید-سلیمانی-ابهر-
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: هزار و ۹۴۶ عمل جراحی در بیمارستان‌ تامین اجتماعی سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر انجام شده است.

پریسا احدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: هزار و ۹۴۶ عمل جراحی در بیمارستان‌ تامین اجتماعی سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر انجام شده است. 

بیشتر بخوانید

وی همچنین به آمار ویزیت پزشکان اشاره و افزود : ۲۳۰ هزار و ۷۴۸ ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: خدمات پاراکلینیک سرپایی مراکز درمانی سال گذشته به ۲۰۵ هزار و ۳۶ مورد رسید که شامل (نوار قلب، یازده هزار ۹۲۸ مورد، تزریقات و سرم‌تراپی ۵ هزار و ۷۰۰، تست ورزش ۴۰۸، اکو هزار، رادیولوژی ۱۳ هزار، داروخانه ۱۴۱ هزار و مراجعه به آزمایشگاه ۳۲ هزار مورد بوده است.

رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر گفت: مجموع خدمات سرپایی (ویزیت و پاراکلینیک) ۴۳۵ هزار و ۳۶ مورد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، ۵۳ تخت فعال، ۴ تخت ویژه سال گذشته در بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی فعال بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: زایمان‌های انجام شده در این بیمارستان‌ ۲۶۴ مورد بود، با توجه به امکانات پیشرفته بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر و بهره‌گیری از پزشکان متخصص و پرسنل مجرب امیدواریم در سال پیشرو همشهریان جهت ولادت فرزندان دلبندشان این بیمارستان را انتخاب کنند.

وی افزود: مفتخریم که در طول سال ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۴۸ بیمار بستری در بخش‌های بستری این بیمارستان ارائه خدمت کرده و در بهبودی آنان نقش ایفا کردیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر