logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دوران دفاع مقدس برهه‌ تکرار نشدنی نظام اسلامی است/ضرورت تبیین افتخارات مردم ایران در دفاع مقدس

دوران-دفاع-مقدس-برهه‌-تکرار-نشدنی-نظام-اسلامی-است-ضرورت-تبیین-افتخارات-مردم-ایران-در-دفاع-مقدس

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تاریخ دفاع مقدس برهه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ کشور محسوب می شود.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس موجب آشنایی نسل های آینده جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام می شود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نظام اسلامی ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکست،خاطرنشان کرد: گرامیداشت این هفته نیز باید باشکوه و مردمی باشد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به جهان صادر شد، ادامه داد: بیداری اسلامی منطقه نیز نتیجه فداکاری و ایثارگری مردم ایران در این دوران است.

سردار کرمی با بیان اینکه دفاع مقدس مربوط به ملت ایران بوده و خاستگاه آن مردمی است،یادآور شد: برنامه های متعددی به این مناسبت از 31 شهریور ماه در زنجان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: همایش بزرگ بسیجیان و همایش زنان اسوه مقاومت از برنامه های شاخص این هفته در استان زنجان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هر سال یک عملیات به مناسبت هفته دفاع مقدس بازنمایی می شود، خاطرنشان کرد: عملیات ثامن‌الائمه نیز امسال در شهرستان ابهر بازنمایی می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نمودار برجستگی‌های افتخارات ملت ایران است،بیان داشت: حماسه‌های نیروهای مسلح در این دوران برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان به عنوان دیار غواصان دریادل در دوران دفاع مقدس نقش ارزشمندی داشت،افزود: رزمندگان زنجان در عملیات های آبی خوش درخشیده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز فرهنگ دوران دفاع مقدس از سوی مدافعان حرم در جامعه ساری و جاری می شود،ادامه داد:جوانان امروز پا در رکاب مقام معظم رهبری از کیان اسلامی دفاع می کنند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه  مدافعان حرم در واقع ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند،افزود:به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار برنامه برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است،گفت:تاریخ دفاع مقدس برهه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ کشور محسوب می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برضرورت قدردانی از  رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید این ارزش ها به نسل های آینده تبیین شود.

سردار کرمی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در این هفته،گفت: حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، تکریم سربازان در پادگان‌های نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی همچنین از انجام دیدارهایی با خانواده شهدا نیز خبر داد و گفت: تجلیل از کارمندان و کارگران آن دوران در دستگاه‌های اجرایی استان و پخش برنامه‌های مناسبتی از صدا و سیما از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر