logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

450 واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد

450-واحد-مسکونی-به-مددجویان-زنجانی-واگذار-شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور 450 واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام(ره) استان زنجان، روح اله صالحی در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویان سراسر کشور که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهوری، رئیس کمیته امداد کشور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، گفت: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است.

بیشتر بخوانید

وی با اشار به اینکه 450 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، اضافه کرد: مجموع زیربنای این واحدها 23 هزار و 837 متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است.

صالحی اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است. 

وی در پایان افزود: آئین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر