logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری پاسخی قطعی و حتمی خواهد داد

ایران-به-حمله-رژیم-صهیونیستی-به-کنسولگری-پاسخی-قطعی-و-حتمی-خواهد-داد
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری پاسخی قطعی و حتمی خواهد داد گفت: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی امری حتمی است ولی نحوه و زمان اقدام کاملا سری و محرمانه است‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ماهنشان گفت: ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری پاسخی قطعی و حتمی خواهد داد ولی نحوه و زمان اقدام کاملا سری و محرمانه است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز عید فطر تاکید کردند که ایران، رژیم خبیث صهیونیستی را به دلیل حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق تنبیه خواهد کرد.

امام جمعه ماهنشان مطرح کرد: این دومین تاکید مستقیم رهبر معظم انقلاب درباره پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی است، بار اول پس از جنایت در پیام به این امر تاکید کردند.

وی عنوان کرد: ایران، رژیم صهیونیستی را به دلیل این جنایت پشیمان خواهد کرد، این تاکیدات رهبری و اشاره صریح مقامات نظامی و سیاسی نشان می‌دهد که اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی، قطعی و حتمی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری اظهار کرد: نحوه و زمان اقدام کاملاً محرمانه است و این محرمانه بودن و ابهام برای رژیم صهیونیستی بسیار کشنده است.

وی تاکید کرد: همه جوانب نشان می‌دهد که تنبیه ایران علیه تجاوز صهیونیستی سنگین خواهد بود، چون ایران باید معادله بازدارندگی خود را تثبیت کند.

امام جمعه ماهنشان افزود: بعد از بیانات حضرت آقا، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که اگر ایران از خاک خود پاسخ دهد رژیم صهیونیستی نیز پاسخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: این اظهار نظر به دنبال این است که ایران را از اقدام منصرف کند، اما رژیم صهیونیستی هرچه در توان داشته انجام داده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: در صورت پاسخ، پاسخ زنجیره‌وار ادامه خواهد یافت و کل جبهه مقاومت به نحو حداکثری علیه صهیونیست‌ها اقدام خواهد کرد .

وی عنوان کرد: به شهادت رساندن سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و برخی از نوه‌های ایشان اشتباه دیگری از اشتباهات رژیم تروریستی بود، به زعم آن‌ها با ترور هدفمند، خانواده، اعضای دفتر سیاسی حماس، مقاومت منطقی آن‌ها شکسته می‌شود.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی گمان داشت با این اقدام، آن‌ها از موانع خود عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در حالی که روندی بر عکس اتفاق افتاده، هم این افراد و هم مردم فلسطین و غزه با اقدامات تروریستی رژیم دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته و برای حفظ عزت و شرافت خود تا نقطه آخر مقاومت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: شهادت فرزندان هنیه در شمال غرب غزه در اردوگاه الشاطی با تمام تلخی‌هایش، آبرویی شده برای مقاومت و آبروی سنگینی از مخالفین مقاومت را برد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ شکستن وحدت و ایجاد  دو گروه جعلی به ضرر دین و دنیای شماست، انقلاب ما بر پایه وحدت کلمه صورت گرفته و تفکر امامین انقلاب بر وحدت است.

وی افزود: دشمن به دنبال شکستن وحدت و ایجاد تفرقه و دو‌دستگی میان مردم است و با عناوین مختلف، به ایجاد گروه‌های جعلی اقدام کرده است.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: ولذا حضرت آقا بار دیگر تاکید بر وحدت نمودند و از ایجاد تفرقه و دو‌دستگی و چند دستگی بر حذر داشتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ ایجاد دو دستگی و چند دستگی، هم به ضرر دین شماست و هم به ضرر دنیایتان است، ندای تفرقه از هر کس و هر حلقومی، محکوم است.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری ضمن گرامیداشت  چهارشنبه بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، ارتش را اسلامی خواندند و ارتشیان را فرزندان انقلاب و مردم نامیدند.

وی بیان کرد: ایشان از توطئه منافقین برای انحلال ارتش جلوگیری کردند، ارتش متشکل از مردان با ایمان و تربیت یافته مکتب اسلام و قرآن و اهل‌بیت است.

امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، صعود ارتش اسلامی بوده و آینده ارتش درخشان خواهد بود.

وی عنوان کرد:چهارشنبه ۲۹ فروردین، مصادف با هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع)، فاجعه هشتم شوال و  خیانت وهابیت، جنایت بهاییت و پهلوی اول بود.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: شعار سال امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» بوده و برای تحقق این شعار باید مردم وارد عمل شوند و ابتکار به خرج دهند.

وی ادامه داد: مخصوصاً در بحث آب که با کمبود آن به شدت مواجه هستیم و ذخیره آن لازم و ضروری است، من از مردم مناطق مختلف خصوصاً روستاها می‌خواهم با شناسایی دقیق محل ذخیره آب وارد عمل شوند.

امام جمعه ماهنشان اظهار کرد: برای ذخیره آب از امکانات ماشینی ادارات استفاده نموده و سدهای معیشتی سنتی ایجاد کنند تا علاوه بر ذخیره‌سازی آب و استفاده بهینه از آن، زمینه‌های  فعالیت‌های آتی را هم فراهم نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر