logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

تخلیه آب امامزاده اسماعیل(ع) در ابهر

تخلیه-آب-امامزاده-اسماعیل(ع)-در-ابهر
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر این استان به ۱۱ گرفتار در جاده امدادرسانی و امامزاده اسماعیل(ع) شناط ابهر را که بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شده بود، تخلیه کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی اظهار داشت: ساعت ۱۵:۳۵ بعد از ظهر گرفتار شدن ۱۱ مسافر در جاده زنجان _چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کوهستان در همین مسیر ارتباطی همراه به یک دستگاه آمبولانس اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این حادثه یک خودروی نیسان با ۱۱ سرنشین در کیلومتر ۱۳ جاده زنجان به چورزق روستای گلهرود در لبه پرتگاهی قرار گرفته بودند.

هاشمی ادامه داد: تیم عملیاتی سرنشینان را به محل امنی در روستای تهم منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۱۸:۱۴ پایان یافت.

وی از آبگرفتگی امامزاده اسماعیل (ع) شناط شهرستان ابهر خبرداد و اظهار داشت: گزارش این حادثه نیز ساعت ۱۹ شامگاه گذشته توسط مردمی به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دو تیم عملیاتی ۱۱ نفره از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان ابهر همراه با آمبولانس و خودروی کمک‌دار برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: امدادگران اقدام به تخلیه آب از این مکان متبرکه کردند و عملیات در ساعت ۲۰:۱۰ پایان یافت.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر