logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

نیروهای امنیتی و مسلح پاسخ قاطعی به شرارت مزدوران باید بدهند

نیروهای-امنیتی-و-مسلح-پاسخ-قاطعی-به-شرارت-مزدوران-باید-بدهند
امام جمعه ماهنشان گفت: از نیروهای امنیتی و مسلح کشور می‌خواهم با رویکرد جدید و متناسب با شرارت این مزدوران صهیونیستی، پاسخ لازم، قاطع و مانع را به آن‌ها بدهند و کسانی که با سخن‌پراکنی‌های مسموم زمینه این جنایت را فراهم کرده‌اند پاسخ اصلی و هوشمندانه داده شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: حمله تروریستی بلوچستان که باعث شهادت شش تن از جان برکفان انتظامی شد را به خدمت مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و خانواده بزرگ فراجا و آحاد مردم تبریک و تسلیت عرض کرده و این عمل تروریستی را شدیداً محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از نیروهای امنیتی و مسلح کشور می‌خواهم با رویکرد جدید و متناسب با شرارت این مزدوران صهیونیست پاسخ لازم، قاطع و مانع را به آن‌ها بدهند.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: باید به کسانی که با سخن پراکنی‌های مسموم زمینه این جنایت را فراهم کرده‌اند پاسخ اصلی و هوشمندانه داده شود.

وی خاطر نشان کرد: حماقتی که نتانیاهو درباره کنسولگری ایران در دمشق مرتکب شد، مطمئناً پاسخ کوبنده‌‌ای دارد اما ابتدا باید به جمع‌بندی عملیات برسیم و از عجله و کار شتاب‌زده باید جدا خودداری کنیم.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: بعد جمع‌آوری اطلاعات دقیق از اهداف دشمن انجام شود و اجرای راهبرد تحمیل شرایط فرساینده بر دشمن انجام شود و سپس پاسخ قطعی داده شود و نباید هیچ عجله‌ای  باشد.

وی بیان کرد: 

وی عنوان کرد: بیست و یکم فروردین سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی را گرامی داشت و علت بزرگی شخصیت شهید صیاد شیرازی در هوای نفس ستیزی ایشان بود و شهید شیرازی در مسیر جهاد اکبر به کمال رسیدند، زهد و ساده زیستی و قائل نبودن موقعیت ویژه برای خود، صیاد را محبوب دل‌ها قرار داد است.

امام جمعه ماهنشان اظهار کرد: انتصاب مدیر کل جدید اداره راه را تبریک عرض می‌نمایم و با بیان اینکه به جمیع مسئولین استانی و کشوری گوشزد می‌کنیم، همه راه‌های اصلی شهرستان ماهنشان نیاز به روکش دارند.

وی تصریح کرد: شهرستان ماهنشان از نظر راه‌های خاکی اولین شهرستان استان بوده که مساحت ۲۳۲ کیلومتر است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطر نشان کرد: این راه‌های خاکی و این رتبه شهرستان ماهنشان، نیاز به توجه ویژه و اختصاص بودجه کلان ملی را دارد.

وی ضمن بزرگداشت پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه روز دندانپزشکی گفت: این روز را به تمام زحمتکشان این عرصه خدا قوت عرض می‌نمایم و از این جهت نیز درخواست یک کلینیک مجهز و تخصصی دندانپزشکی را داریم تا هم شهرستان‌های ما با مشکلات موجود در مورد دندانپزشکی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر