logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۶۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توسعه و پیشرفت کشور حاصل دسترنج شهدا است

توسعه-و-پیشرفت-کشور-حاصل-دسترنج-شهدا-است
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رشد، آبادانی و پیشرفتی که در کشورمان حاکم است حاصل جانفشانی و برکت خون شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی سه‌شنبه شب در مراسم یادواره شهید علی صیاد شیرازی با بیان اینکه وجود بیش از ۲۰ هزار گلزار شهدا که در آن تدفین شده‌اند نتیجه سرزمین پاک است، گفت: این همه رشد و پیشرفتی که در کشور حاصل شده نشان از خون پاک شهیدان است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند، عنوان کرد: ایشان فرمودند همه ما تا ابد زیر بار منت شهدا هستیم. امید است ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان خاطراتی از آن شهید والا مقام صیاد شیرازی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس چندین بار مجروح شده و جانباز ۵۶ درصد بود ولی با این حال این مرد مجاهد هرگز نمیتوانست آرام بنشیند و دست روی دست بگذارد.

وی تصریح کرد: این شهید والا مقام با وجود جراحات داخل آمبولانس نشسته و با آن حال نامساعد شرایط را فرماندهی می‌کردند.

امیر سرتیپ دوم فولادی خاطر نشان کرد: از خلقیات خوب شهید صیاد شیرازی انس با بزرگان و علما بود ایشان ارتباط گرمی با علما داشتند و از آن‌ها تقاضای موعظه می‌کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر